Ce trebuie sa stii despre e-factura? Cum poate fi emisa din Oblio?

6 noiembrie 2023
Autor:
Content SEO

Intrarea in vigoare a obligativitatii e-facturii in Romania este pas important in digitalizarea proceselor fiscale si in eficientizarea colectarii taxelor.

Aceasta obligativitate aduce anumite provoari pentru companii, dar si anumite avantaje, cum ar fi o mai buna organizare a facturilor si economia de timp.

Pentru a ajuta companiile sa adopte cu usurinta e-factura, cei de la Oblio (www.oblio.eu) au pregatit o interfata prietenoasa, prin care programul de facturare se integreaza cu SPV in doar cativa pasi, permitand ulterior generarea e-facturilor instant.

Informatii utile despre e-factura

  • incepand cu 1 ianuarie 2024, toate companiile vor avea responsabilitatea de a se asigura ca facturile emise sunt incarcate in spatiul privat virtual, un sistem pus la dispozitie de ANAF.
  • e-factura nu este o simpla factura electronica trimisa prin email, ci un fisier xml care contine date codificate si standardizate, ce trebuie incarcate direct in sistemul anaf. acest format standardizat faciliteaza procesarea automata si interogarea facila a datelor, asigurand un nivel inalt de conformitate cu reglementarile fiscale.
  • E-factura este prezenta deja in piata, din 1 iulie 2022. Anumite segmente ale mediului de afaceri au fost solicitate sa emita e-facturi pentru vanzarile catre institutii publice, tranzactii cu produse cu risc fiscal ridicat intre companii si serviciile platite cu vouchere de vacanta de catre persoane fizice.

Oblio – Cea mai usoara integrare cu SPV din Romania

Oblio ofera o integrare gratuita pe viata cu sistemul e-factura, eliminand grija costurilor aditionale si complexitatii tehnice. scopul acestei integrari este de a asigura o tranzitie cat mai lina pentru companii, facilitand in acelasi timp atat emiterea cat si primirea e-facturilor. Printre avantajele oferite de Oblio se numara si urmatoarele:

  • un suport tehnic de inalta calitate;
  • o integrare rapida, in 4 pasi simpli;
  • Posibilitatea de a primi facturile de la orice furnizor din Romania, prin Oblio Wallet.

Cum se realizeaza integrarea cu SPV folosind Oblio?

Integrarea cu spv prin oblio este conceputa pentru a fi intuitiva si rapida, in 4 pasi simpli:

  • obtinerea unui certificat digital calificat. Acesta poate sa fie achizitionat de la distribuitori autorizati (certsign, digisign, alphasign, etc). Obtinerea certificatului implica si primirea unui token;
  • inregistrarea firmei in spv pe site-ul anaf.ro.
  • introducerea token-ului in calculator si configurarea in Oblio printr-o simpla apasare de buton;
  • introducerea pin-ului pentru a valida procesul.

Spre deosebire de alte programe de facturare, Oblio pune la dispozitia utilizatorilor si Oblio Wallet , o facilitate care permite receptia facturilor de la orice furnizor din romania si emiterea nir-ului (nota de intrare receptie) rapid, cu un singur click. aceasta eficientizare a proceselor administrative nu doar ca economiseste timp pretios, dar reduce si posibilitatea erorilor umane.

De asemenea, pentru companiile care transporta produse cu grad ridicat de risc fiscal (fructe, alcool, imbracaminte, produse minerale, etc), Oblio pune la dispozitie si integrarea cu e-Transport, care face trimiterea notificarilor in e-Transport la fel de simpla ca si trimiterea e-facturilor in SPV.

Pentru a descoperi toate detaliile despre Oblio si noile functii pe care le pune la dispozitia utilizatorilor, poti intra pe www.Oblio.eu.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram