Peste 20 de varietăți de preparate au ȋncȃntat privirile și papilele gustative ale publicului prezent la evenimentul de lansare. De la biscuiți cu portocale sau scorțișoară și ghimbir, clasicii cozonaci și torturi, pȃnă la tarte și rulade, toate au fost oferite spre degustare invitaților. Și, pentru că este vorba de o ceainărie, nu a putut lipsi o specialitate pe bază de ceai: Tarta Matcha. Ceaiul Matcha este recunoscut la ora actuală drept cel mai rafinat, mai rar și mai sănătos sortiment de ceai, celebru și datorită utilizării lui ȋn solemna „ceremonie a ceaiului” de la japonezi. El este folosit drept un ingredient prețios ȋn multe patiserii și cofetării renumite ale lumii.
Unul dintre momentele introductive din cadrul evenimentului dedicat brandului Coffet l-a constituit incursiunea făcută de criticul literar Marius Chivu ȋn opera proustiană „Ȋn căutarea timpului pierdut”. Redactorul publicației Dilema Veche a ținut să sublinieze contribuția scriitorului francez la transformarea celebrei prăjituri, Madlene, ȋntr-o marca literară prin puterea declanșatoare a acesteia asupra memoriei involuntare și transpunerea personajului ȋn vremuri aparent uitate.
Legătura nu este ȋntȃmplătoare. Mădălina Rădulescu, proprietara ceainăriei mărturisește: „Am ales numele Coffet tocmai pentru că am vrut să transmit consumatorului prăjiturilor noastre emoții și senzații atemporale, menite să readucă ȋn memorie universul din bucătăria mică dar aromată a bunicii fiecăruia”.
Astfel, rețetele folosite pentru prepararea celor mai multe dintre coffeturi au plecat de la cele tradiționale fiind apoi ȋmbogătite cu ingrediente și arome din ce ȋn ce mai sofisticate și inedite astfel ȋncȃt să se potriveasca cu diversitatea ceaiurilor servite ȋn ceainărie. De aici și interesul publicului pentru ele, avȃnd ȋn vedere combinațiile nemaiȋntȃlnite de ingrediente precum vin roșu cu ciocolată, miere, nucă sau scorțișoară. Ȋn plus, materia primă folosită pentru toate produsele Coffet sunt de cea mai buna calitate: unt, ouă proaspete, cacao, ciocolată cu o concentrație de 75%, fructe proaspete, brȃnză prospătă. De asemenea, coaja confiată de portocale și lămȃie, precum și dulcețurile sunt preparate “ȋn casă” din fructe proaspete iar făina și celelalte componente sunt pure și nu provenite din mixuri sau ȋmbogățite cu aditivi.
Pornită inițial doar pentru deservirea clienților proprii, afacerea cu prăjituri s-a dezvoltat astăzi de la un mic laborator in-house la unul care produce peste 60 de sortimente de prăjituri dar si coffeturi sărate precum sărățele și quiche-uri cu somon, quiche-uri cu pui și legume. Capacitatea acestuia poate acoperi atȃt nevoile interne cȃt și necesarul pentru diverse evenimente de mare amploare precum nunți, botezuri, evenimente mondene, dar și pentru aprovizionarea clienților ce dețin locații ȋn domeniul horeca și alți comercianți de profil.
Partenerii evenimentului au fost: Ecuisine, Goingout, OnLine, Touch precum și Cvartetul Anima.
xxx
Ceainăria Rendez-Vous are o istorie de 8 ani pe piață, avȃnd momentan două locații ȋn zone centrale ale capitalei, Calea Floreasca și Universitate. Pȃnă recent a deținut un spațiu și ȋn Centrul Vechi al Bucureștiului, dar s-a renunțat la această locație datorită lucrărilor la infrastructură care se desfășurau ȋn zonă. Pe lȃngă ceaiuri și prăjituri, pe care le poți cumpăra și pentru acasă, din cadrul ceainăriei mai poți achiziționa diverse obiecte și accesorii pentru ceai.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro