De la inceputul istoriei, femeile au fost private de orice fel de incredere si nu aveau niciun cuvant de spus in luarea deciziilor. Barbatii au acaparat tot ce insemna luarea de decizii, desconsiderand total femeia, care avea roluri foarte bine delimitate. Cu toate ca femeile si-au castigat drepturi egale cu ale barbatilor, acestea sunt urmarite de obisnuinta barbatilor de a le submina autoritatea si de a le desconsidera calitatile care, in urma cu mult timp, erau atribuite doar barbatilor. Se intampla totate acestea desi sunt o multime de femei care si-au dovedit abilitatile in toate domeniile stapanite odinioara de barbati.
Inca de mult timp, femeile incearca sa isi formeze o credibilitate mai mare si mai profunda in lumea afacerilor si in societate, in general, pentru ca nu mai doresc sa fie considerate sexul slab, decat, poate, in cercurile personale. Pentru a face inca un pas spre constientizarea drepturilor, de altfel egale, ale femeilor de catre barbati, acestea incearca fel de fel de trucuri care le aduc, putin cate putin, avantaje subtile atunci cand au de a face cu barbatii in domeniul business. Dupa ce au dat rochiile pe costume office, bineinteles, care sa le puna in evidenta aspectul, dar in culori specifice barbatilor, cea mai noua gaselnita consta in alegerea unor accesorii, in esenta, barbatesti, insa feminizate, dar nu prea mult, doar atat cat sa se inteleaga ca nu sunt pentru barbati.
Este vorba despre ceasuri de dama Swarovski care le gasiti aici si care au acea bratara metalica pe care, pana acum, doar barbatii o foloseau si care era un simbol al masculinitatii, metalul fiind un material nu indeajuns de rafinat pentru a atinge pielea delicata a femeilor. Cu toate acestea, femeile au reusit sa transforme metalul intr-un material destul de frumos si de elegant pentru a-l putea purta, cu un plus de stil.
Ceasurile, de obicei, sunt un simbol al punctualitatii si, respectiv, al seriozitatii in relatiile de business, pentru ca punctualitatea este o forma de respect fata de persoanele cu care interactionezi. Deja avem un plus, la capitolul business. Cu toate acestea, nu putem sa ne culcam pe o ureche si sa consideram ca nu mai lipseste nimic. Daca o femeie se prezinta cu un ceas cu bratara metalica pe mana, induce, subliminal, ideea de barbatie, care se asociaza abilitatilor in afaceri.
Asa se castiga teren in fata barbatilor, iar ceasurile de dama Swarovski se numesc asa pentru ca sunt incrustate cu celebrele cristale Swarovski, care ofera o stralucire aparte ceasurilor, insa care nu distrage atentia de la scopul lor principal, cel explicat mai sus. Aveti incredere in voi, doamnelor, si veti vedea ca se va ajunge la un moment dat la egalitatea adevarata in drepturi.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro