Cel mai mare sistem de camere supraveghere de 360 de grade din istoria tranzitului de masa a fost implementat cu succes de catre Sentry 360 – Un producator din Sua pe baza a multor camere avansate de supraveghere ULTRA HD
Autoritatea de Tranzit Chicago (CTA) dispune de al doilea cel mai mare sistem de transport public al natiunii americane, orasul Chicago si 35 de suburbiile inconjuratoare sunt servite de acest sistem. Intr-o zi de lucru medie, aproximativ 1,7 milioane de curse sunt facute de acest sistem.
In anul 2010, camere de supraveghere Sentry360 au fost implementate in cadrul unui program pilot CTA, finantat de un grant al departamentului de securitate interna, pentru retehnologizarea parcului feroviare existent cu un sistem de supraveghere video on-board. Pe masura ce camerele de supraveghere vor fi expuse la conditii aspre de mediu, cum ar fi caldura extrema / frig, umiditate, si vibratii, precum si energie electrica neregulata care provine din sistemul cailor ferate 600VDC, acest program pilot este axat pe rezolvarea acestor probleme in raport cu tehnologia video de ultima generatie. Cu peste 800 de vagoane, CTA a avut nevoie de o solutie tehnologica robusta, dar deasemenea cu un camp de vedere maximizat si pe o arhitectura deschisa pe standard IP pentru integrarea lor cu alte sisteme.
Camere traditionale de supraveghere video au un defect innascut? Unghiurile moarte. Pur si simplu gandeste-te la o camera de supraveghere pusa sa supravegheze un unghi ascutit in timp ce un incident se intampla in partea dreapta a ei. Practic este inutila. Pentru a realiza o acoperire completa intr-un Vagon ar fi necesare 6 camere de supraveghere standard cu 6 fluxuri video de inregistrat. Astfel Sentry360 a reusit sa supravegheze vagoanele cu doar doua camere supraveghere Sentry360 Fullsight fisheye Ultra HD. Fiecare din ele oferind un ochi atotvazator, oferind o acoperire completa in fiecare vagon si reducand substantial latimea de banda pentru inregistrare si streaming la 2 fluxuri video pastrand in acelasi timp toate functionalitatile pan/tilt si zoom virtual pentru modul live cat si pentru post-inregistrare.
Succesul programului pilot a permis autoritatea CTA sa instaleze solutia Sentry360 si pentru restul flotei de vagoane. Eventual proiectul CTA a adaugat doua camere de supraveghere suplimentare 360 ° camere pe vagon, una in interior si una in exterior dreapta pentru a vizualiza calatorii care intra in tren. Eliminarea camerelor de supraveghere fixe a creat capacitate suplimentara de inregistrare si a permis companiei sa ramana sub bugetul stabilit. Proiectul final a inclus 3600 de camere Sentry 360 grade pe aproape 900 vagoane
Presedintele Sentry 360 Thomas Carnevale a explicat, "Acest proiect stabileste un nou standard in materie de supraveghere video de transportul public. Solutia noastra va fi examinata si modelata in sistemele de tranzit in masa din intreaga lume. " Camere de supraveghere montate pe tavan, cu profil redus, care au un punct de vedere omni-directional, oferind anchetatorilor o poveste completa a unui potential accident, chiar si in traficul greu a sistemului de tranzit.
Acest efort vine in completarea altor initiative CTA pentru a aduce transmisiuni video din intreaga flota de vagoane, oferind cea mai inalta securitate a milioanelor de navetisti. Viitoarele comunicatii wireless in timp real permit Centrului de Control CTA si a orasului Chicago gestionarea situatiilor de urgenta si datorita vizualizarii live de feed-uri video la cerere, astfel sistemele de supraveghere devenind o resursa vitala pentru gestionarea accidentelor si precum si pentru a reactiona rapid in cazul unui incident.
Acest proiect sa dovedit a fi cel mai sofisticat sistem de supraveghere a vagoanelor pus in functiune in ziua de astazi, un produs american revolutionar american a rezolvat problemele din lumea reala pentru una dintre cele mai mari retele de tranzit in masa ale natiunii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro