CHEP: Colaborarea în transport are trei mari avantaje – protejeaza mediul optimizeaza procesele şi reduce costurile

14 aprilie 2015

Bucureşti, 14 aprilie 2015. CHEP România, în parteneriat cu revista TRANZIT, a organizat la sfârşitul lunii martie 2015, la Bucureşti, conferinţa Collaborative Supply Chain – un mijloc eficient şi ieftin de reducere a costurilor, eveniment ce s-a bucurat de participarea a peste 130 de companii. Conferinţa şi-a propus să ofere, într-un format interactiv, răspunsuri la principalele provocări identificate de către producători, distribuitori, transportatori şi toate celelalte părţi componente ale Supply Chain-ului şi să deschidă noi posibilităţi de acţiune.

Workshop-ul CHEP România despre Supply Chain-ul de băuturi a debutat cu prezentarea lui Stephen Egli, Director Customer Solutions CHEP Europa, axată pe managementul costurilor. Conceptul a fost ilustrat de colaborarea dintre CHEP şi Danone Waters (n.r. Żywiec Zdrój S.A.) în Polonia. În virtutea activităţilor sale specifice, Danone Waters se confrunta cu sezonalitatea producţiei şi, implicit, a cererii pentru paleţi, necesitatea unei livrări rapide a acestora şi a unor fluxuri bine definite, din cauza spaţiului limitat de depozitare avut la dispoziţie, dar şi standardele înalte de calitate pe care paleţii trebuiau să le întrunească. De altfel, o analiză a costurilor efectuată de către CHEP a evidenţiat că 63% dintre costurile pe care Danone Waters le avea pentru managementul paleţilor erau reprezentate de costuri de disponibilitate. Implementarea soluţiilor CHEP a adus o scădere cu 12% a costurilor, eliminarea problemelor legate de calitatea necorespunzătoare şi îmbunătăţirea relaţiilor de afaceri.

Cea de-a doua prezentare, susţinută de Gabriel Andronescu, Country Manager CHEP România, a expus rezultatele semnificative aduse de colaborarea între CHEP, P&G, Carrefour şi Nestle Waters în Italia, o piaţă extrem de fragmentată, marcată de costurile mari rezultate din kilometri parcurşi cu încărcare insuficientă. Programul de colaborare a dus la scăderea cu 65 de tone metrice a emisiilor de CO2 şi poate economisi încă 3000 de tone metrice în măsura în care va fi extins către alţi colaboratori şi teritorii.

"Unul dintre obiectivele principale ale CHEP este promovarea conceptului de colaborare în Supply Chain şi, în special, în Supply Chain-ul de băuturi, iar cel mai bun mod de a îl realiza este să prezentăm tuturor entităţilor implicate avantajele semnificative şi concrete ale acestui concept – protejarea mediului, deci sustenabilitate, optimizarea proceselor şi, de ce să nu recunoaştem, reducerea costurilor, aspect pe care majoritatea companiilor îl au în vedere atunci când îşi construiesc o strategie de business. Ne-am bucurat să putem colabora cu revista TRANZIT pentru acest eveniment, care a reunit jucători importanţi din piaţă şi rămânem interesaţi de astfel de iniţiative", a spus Gabriel Andronescu, Country Manager CHEP România.

Prezentarea s-a continuat cu un panel despre Supply Chain-ul de băuturi, în care participanţii au abordat teme de un real interes, precum oportunitatea implementării unui sistem de colaborare în Supply Chain în România, evoluţia pozitivă a relaţiei dintre retaileri şi producătorii de băuturi din perspectiva lanţului de aprovizionare, rezultatele benefice de ambele părţi în cazul colaborărilor şi viziunea unui Supply Chain ideal.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram