PR2Advertising.ro a invitat la conferinta „Targetarea in campaniile online si offline”, organizata marti, 3 noiembrie 2015, sase speakeri din domenii diferite. Speakerii vor discuta despre targetarea eficienta in cadrul campaniilor de branding, comunicare sau marketing.
Cine sunt speakerii conferintei "Targetarea in campaniile online si offline"
Adrian Enache este absolvent de informatica si e tipul de persoana pe l-ai asocia ca personalitate cu „stiintele exacte” atat in ceea ce priveste viata profesionala, cat si cea personala. In cadrul evenimentului organizat de PR2Advertising.ro le va explica participantilor de ce targetarea online nu se face cu banuieli, de ce ai nevoie de o strategie.
Petrisor Obae, fondatorul site-ului Paginademedia.ro, este un jurnalist cu o vasta experienta in media. Petrisor a detinut pozitiile de editor al fluxului Media&Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital Top 300, dar si pozitia de sef departament media pentru Evenimentul zilei.
In cazdul conferintei va discuta despre asocierea dintre clientii de publicitate si anumite tipuri de emisiuni, programe, site-uri, publicatii. Studiu de caz: Ioana Tufaru / Antena 1 / Acces Direct.
Radu Ciofu este analist financiar cu o vasta experienta in pietele de capital. El s-a alaturat companiei Admiral Markets in urma cu doi ani pe pozitia de analist financiar, ulterior, preluand si pozitia de responsabil SEO. In cadrul evenimentului organizat de PR2Advertising.ro, Targetarea in campaniile online si offline, va discuta despre cea mai noua campanie Admiral Markets, in cadrul prezentarii „Endorsement si targetare eficienta”.
Dana Nae Popa este realistic managing partner la pastel, agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand. Dana a fondat agentia inca din ultimul an de facultate, impreuna cu Ioana, avand un buget de doar 200 de euro si un laptop. La 8 ani de la infiintare, compania a ajuns sa aiba 30 de angajati si peste 50 de clienți. Titlul prezentarii ei de astazi este: Ce trebuie facut si ce trebuie evitat in campaniile online si offline. Studii de caz
Radu Timofte spune ca pe cartea lui de vizita scrie creative designer, pe Twitter scrie ca s-ar pricepe la strategie online, dar isi da seama ca la inceputul zilei e designer, de multe ori si account, spre dupa-masa online strategist, iar spre seara antreprenor.”
Din 2012 el este co-fondator si creative designer la CREATIVE NEWS – serviciu specializat pe creatie si administrare newslettere
Astazi, va discuta despre Targetarea in campaniile de e-mail marketing
Iulian Nitulescu (Invox.ro) are o experienta de peste 10 ani in publicitate si marketing. A lucrat pentru Ringier, Inform Media si NCH, unde a colaborat cu manageri si companii din cele mai diverse domenii si unde s-a familiarizant cu specificurile mediilor offline si online.Recent a pus bazele Invox, un serviciu de call tracking, inovativ pe piata romaneasca.Astazi ne vorbeste despre modalitatile de crestere a rata de conversie din online & offline.
Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei: http://pr2advertising.ro/conferinta-targetarea-in-campaniile-online-si-offline-3-noiembrie-2015/
Sponsori principali: Carrefour Romania si SEOmark.ro
Sponsori secundari: Creative News, DP Collection, Lasermaxx, Invox.ro, World Class
Partener media principal: Romania Libera
Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com
Despre conferintele PR2Advertising.ro
Conferinta „Targetarea in campaniile online si offline” face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.
Despre PR2Advertising.ro
PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul "stay in touch with your target", PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro