Comisia Europeana organizeaza pe 17 Februarie a c la hotelul Howard Johnson din București un seminar de o zi cu titlul

8 februarie 2012
Autor:
dowmedia08

Bucureşti, 8 Februarie 2012 – Comisia Europeană organizează pe 17 Februarie a.c., la hotelul Howard Johnson din București, un seminar de o zi cu titlul „Directiva europeană privind siguranţa jucăriilor”, dedicat prezentării extinse a normelor actuale de aplicare a noii Directive 2009/48/CE privind siguranţa jucăriilor. Seminarul este finanțat de Comisia Europeană și este organizat de Toy Industries of Europe împreună cu Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri din România.

Cu această ocazie, reputaţi experţi străini şi români din domeniul jucăriilor vor oferi informaţii detaliate cu privire la acest sector şi vor pune la dispoziţia tuturor entităţilor interesate (autorităţi publice, antreprenori, producători de jucării) o analiză în profunzime pentru înţelegerea şi punerea în aplicare a noilor norme de siguranţă a jucăriilor, elaborate de Comisia Europeană.

De asemenea, reprezentanţi la nivel înalt din Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri vor detalia noile norme şi obligaţiile legale ale operatorilor economici care activează în acest domeniu.

Având în vedere că un procent mare de jucării de pe piaţa românească îl reprezintă importurile, este obligatoriu să se asigure faptul că toţi importatorii şi distribuitorii care operează în România sunt pe deplin conştienţi de obligaţiile care le revin în temeiul noii directive privind siguranţa jucăriilor.

Acest eveniment face parte dintr-o amplă campanie de informare privind siguranţa jucăriilor, dezvoltată de Comisia Europeană, DG Enterprise and Industry (DG ENTR) şi Toy Industries of Europe (TIE), cu scopul de a ajuta operatorii economici (producători, importatori, distribuitori şi reprezentanţi autorizaţi) să înţeleagă şi să aplice noile cerinţe. Campania este, de asemenea, adresată tuturor celorlalţi actori care joacă un rol important în verificarea jucăriilor înainte ca acestea să ajungă la consumatori, cum ar fi autorităţile naţionale, care sunt responsabile pentru supravegherea pieţei şi a jucăriilor, precum şi laboratoare de testare care consiliază atât industria, cât şi autorităţile.

Această campanie de educare se va derula în zece ţări pe parcursul anului 2012. Campania va fi demarată pe 16 februarie în Bulgaria, urmată de România, pe 17 februarie. Alte seminarii vor mai avea loc în Republica Cehă, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Polonia, Spania şi Suedia / Danemarca.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram