In decursul lunii martie au avut loc deschiderile a trei puncte de vanzare in Bucuresti (Piata Ramnicul Sarat), Tomesti si Cernavoda. Dorind sa fie mereu aproape de clientii sai, pentru a le oferi zilnic produse proaspete care sa ii incante prin calitatea lor, au hotarat sa-si intareasca pozitia in cadrul acestor piete, prin deschiderea unor noi magazine proprii.
“Ne dorim sa fim recunoscuti ca un brand ale carui magazine sunt specializate in vanzarea produselor de carne. Este important pentru noi sa mentinem un raport corect calitate – pret si sa ne pozitionam pe piata ca o companie recunoscuta pentru calitatea serviciilor si produselor oferite. Siguranta alimentara va fi preocuparea noastra principala in tot ceea ce realizam.” a declarat Carmina Paraschiv, Director General “Ana si Cornel”.
Compania isi intelege consumatorii si nevoile lor cotidiene. De aceea, gandirea in mod eficient a oricarui concept sau serviciu nou este prioritara. Clientii si alegerile acestora sunt la fel de importanti precum calitatea produselor promovate.
„Ana si Cornel” este o companie romaneasca cu activitate in domeniul productiei de preparate din carne, avand o capacitate de peste 20.000 tone pe an si peste 800 de angajati. Produsele companiei sunt comercializate intr-o retea de 100 de magazine proprii, cu distributie nationala asigurata catre hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3000 de clienti proprii.
Pana la finalul anului, compania are in plan deschiderea a sapte noi locatii in Moldova si Muntenia.
Despre Ana si Cornel
Ana si Cornel este o companie romaneasca fondata in anul 1994, cu activitate in domeniul productiei preparatelor din carne avand o cifra de afaceri de 50 de milioane euro si peste 800 de angajati. Mezelurile de familie de la Ana si Cornel sunt: salamuri, carnati, specialitati crud-uscate, semipreparate precum si carne proaspata de porc, vita, pasare, toate create si produse dupa retete traditionale si cu maxima atentie la sanatatea consumatorului.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro