Astfel, 200 de copii din centrele educaţionale Salvaţi Copiii beneficiază de o masă zilnică timp de 3 luni (în total se vor oferi 13.200 de mese) și 500 de familii vor primi pachete constând în alimente de bază și produse igienico-sanitare de primă necesitate.
Lidl România multumește tuturor clienților şi angajaţilor săi care au făcut posibil miracolul de Crăciun susținând financiar această inițiativă și care, printr-un gest mic, au arătat că solidaritatea umană poate aduce zâmbetul pe chipurile copiilor defavorizați. Lidl România va continua activitatea de susținere a organizaţiei Salvaţi Copiii în eforturile acesteia de a promova respectarea drepturile copilului și de a asigura accesul la educaţie şi la hrană zilnică copiilor proveniţi din familii defavorizate socio-economic.
Campania “Zâmbet de copil” a debutat cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun» care s-a desfășurat în luna decembrie 2011 în toate magazinele Lidl din București și din țară. Toți clienții Lidl care au donat minim 5 lei au primit o felicitare realizată după desenele copiilor din centrele educaționale care beneficiază de o masă zilnică în urma banilor colectați.
Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvați Copiii și-a propus susținerea combaterii sărăciei în rândul copiilor. Conform ultimelor statistici, România este țara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 33% - conform Eurostat (2008). UNICEF şi Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în condiţii de sărăcie absolută.
În cei 21 de ani de când promovează drepturile copilului în România, organizația Salvați Copiii a inclus 750.000 de copii în programe educative, de protecție și de asistență socio- educațională. Mai multe detalii despre activitatea organizației pot fi accesate pe site-ul www.salvaticopiii.ro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro