Comunicat demarare preinscriere MANAGEDU

26 martie 2012

Programul de formare menționat este oferit în cadrul proiectului “Creşterea calităţii învăţământului preuniversitar românesc prin formarea personalului pentru utilizarea aplicaţiilor de management educaţional - MANAGEDU”.

Participarea la studii este finanţată în cadrul proiectului.

Printre beneficiile participării și absolvirii programului de formare oferit în cadrul proiectului, amintim:
1.Cursanții îşi optimizează activitatea prin utilizarea corectă a instrumentelor de management educaţional
2.Cursanții dobândesc, la absolvirea cursului, 16 credite profesionale transferabile
3.Cursanții dobândesc noi competenţe informatice, aceasta în contextul dezvoltării continue a societăţii informaţionale
4.Cursanții își certifică cunoştinţele prin intermediul unui program de formare acreditat în cadrul proiectului

Programul de formare dezvoltat în cadrul proiectului este structurat în strânsă corelație cu cerinţele reale existente, cerinţe centralizate în urma realizării unui studiu privind situaţia aplicaţiilor de management educaţional preuniversitar la nivel naţional. Cursul furnizat în cadrul acestui program de formare are ca principal obiectiv instruirea cadrelor didactice şi didactice auxiliare în utilizarea aplicaţiilor de management educaţional, cu alte cuvinte în stocarea şi gestionarea corespunzătoare a informaţiilor privind elementele componente ale sistemului naţional de educaţie în mediul virtual, dar şi returnarea acestora în forma dorită de fiecare utilizator în parte, organizate după criteriile selectate.

“Utilizarea aplicaţiilor de management educaţional” este un curs modern, structurat în 4 mari capitole menite să ajute membrii grupului ţintă în dobândirea de cunoştinţe de colectare a datelor specifice entităţilor educaţionale, de stocare a acestora, de actualizare precum şi de realizare a tuturor operaţiunilor specifice unei baze de date de o asemenea complexitate. Cel mai important rezultat, în urma absolvirii cursului: acumularea noţiunilor şi a expertizei necesare generării de rapoarte educaţionale adaptate nevoilor informaţionale specifice unui anumit moment.

Pentru a se atinge aceste obiective, activitatea de formare include atât ore de pregătire faţă în faţă (40 de ore), cât şi practică individuală (24 de ore), pentru a asigura diseminarea corectă şi completă a informaţiilor. Sesiunile de instruire vor avea loc în centre de formare, câte două pentru fiecare judeţ şi se vor desfăşura pe o perioadă de aproximativ 2 luni.

Menționăm că, dintre cele 4.187 persoane (anume 4.053 cadre didactice si didactice auxiliare de la nivel local și 134 de la nivel județean și central) care constituie grupul-țintă din cadrul proiectului:
1.Cel puţin 2.720 vor fi femei
2.Cel puţin 1.200 de persoane vor proveni din mediul rural

Obiectivul proiectului „Creşterea calităţii învăţământului preuniversitar românesc prin formarea personalului pentru utilizarea aplicaţiilor de management educaţional - MANAGEDU” este formarea şi dezvoltarea competenţelor personalului din învăţământul preuniversitar românesc în scopul utilizării eficiente a aplicaţiilor de management educaţional.

Contextul în care se dezvoltă proiectul este:
1.conturat de importanţa crescută acordată dezvoltării resurselor umane din domeniul educaţional
2.dominat de necesitatea de a corela politicile naţionale cu politicile şi strategiile europene din domeniul educaţiei
3.determinat de strategia naţională de educaţie şi implicit de prevederile legate de extinderea accesului la Internet de bandă largă (broadband) către toate şcolile cu personalitate juridică din România
4. definit de rolul tot mai mare al aplicaţiilor de management educaţional în funcţionarea eficientă a mecanismelor administrative ale sistemului de educaţie

Proiectul este implementat de către Agenţia de Administrare a Reţelei Naţionale de Informatică pentru Educaţie şi Cercetare (AARNIEC), în parteneriat cu SC SIVECO Romania SA. Ambii parteneri au expertiză atât în domeniul asistenţei tehnice de implementare a proiectului, cât şi în implementarea de programe de formare şi de soluţii informatice pentru mediul educaţional.

Proiectul este selectat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 (POS DRU) şi cofinanţat din Fondul Social European.

Pentru mai multe detalii referitoare la proiect, nu ezitați să ne contactați!

Echipa proiectului
„Creşterea calităţii învăţământului preuniversitar românesc
prin formarea personalului pentru utilizarea
aplicaţiilor de management educaţional - MANAGEDU”

Mail: [email protected]
Telefon: 021 402 99 50
Fax: 021 317 11 75
Site web: www.managedu.ro
Facebook: Proiect-Managedu
Adresa poștală: Strada Splaiul Independenței, nr.313, Cladire Rectorat, Etaj 5, Camera 507, RO – 060042, Sector 6, București

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram