Conectys a fost recunoscuta pentru procedurile inovative si capacitatea de a-si motiva angajatii, de a-si recompensa echipa multilingvistica si extrem de bine pregatita. De asemenea, membrii juriului au apreciat investitia companiei Conectys in formarea si implicarea angajatilor sai, in programul de evaluare al acestora ca element esential atat pentru companie, cat si pentru pentru succesul clientilor sai.
Conectys aduce valoare adaugata clientilor sai prin servicii aliniate/personalizate nevoilor acestora, prin imbunatatirea interactiunii cu clientii, punand accent pe analize de tip NPS, CES si FCR, dar si prin incurajarea dialogului deschis.
Aceste procese sunt puse in aplicare si coordonate cu ajutorul unei tehnologii de varf, personalizata fiecarui client. Aceasta include si abilitatea de a genera rapoarte in timp real precum si de a furniza solutii conforme cu standardele de securitate PCI DSS si cu sistemele de calitate certificate ISO 9001.
“Aceasta este prima data cand participam la Gala Romanian Contact Centre Awards si suntem foarte incantati ca am castigat cel mai important premiu de la categoria noastra: Best Medium Sized Call Centre in Romania,” a spus Arnold Cobbaert, CEO Conectys. “Acest premiu este rezultatul daruirii cu care intreaga echipa a sprijinit neincetat succesului clientilor nostri. Insa vom putea sa oferim in mod constant servicii de inalta calitate, pline de energie si mereu inovative doar daca acordam o importanta deosebita atat dezvoltarii si sustinerii angajatilor nostri, cat si a proceselor si solutiilor tehnice. Premiul este o confirmare a acestei filozofii si asteptam cu nerabdare sa castigam recunoastere similara pentru munca noastra si in celelalte locatii internationale ale companiei. ”
La inceputul acestui an, Conectys a castigat de asemenea premiul Best BPO of the Year la Gala 2014 Central and Eastern Europe Outsourcing and Shared Services Awards.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro