Un blog corporate, sau blogul firmei este, sau ar trebui sa fie o parte integranta a strategiei de marketing care sa contribuie activ la atragerea de noi clienti catre site. Informatiile, observatiile pertinente de pe blog, odata indexate in motoarele de cautare pot aduce vizitatori valorosi care ar putea deveni imediat clienti. De asemenea, un astfel de instrument de comunicare demonstreaza deschiderea companiei catre public, transparenta, lucru apreciat care inspira incredere. Totusi, de multe ori intretinerea unui astfel de blog poate deveni o sarcina grea, mai ales cand responsabilul editorial trece printr-o criza de inspiratie si nu reuseste sa identifice si sa posteze subiecte care ar putea starni interesul publicului tinta. O solutie la aceasta problema ar fi implicarea angajatilor in redactarea de materiale pentru blog. O idee stralucita care ar demonstra o si mai mare deschidere a firmei si ar genera o serie de puncte de vedere diferite care ar forma bazaunor discutii interesante, dar care s-ar putea sa nu fie imbratisata cu prea mult entuziasm de catre cei care ar trebui sa o puna in practica. Motivele arfi diverse: frica de a-si exprima public sentimentele fata de organizatie (frica si supunerea fata de stapan este inca un sentiment treaz in constiinta noastra nationala) sau, pur si simplu simt ca nu au abilitatile necesare pentru a produce un material demn de renumele companiei din care fac parte. In acest caz, pentru a intretine activitatea pe blog, se poate face apel la un redactor extern sau sfatuirea redactorului intern cu privire la diverse metode prin care ar putea sa iasa din criza de inspiratie in care s-a cufundat adanc. Atentie maxima, in cele ce urmeaza va vom ajuta sa va redobanditi inspiratia si creativitatea care v-au consacrat odata. O solutie care ar starni interesul si ar adauga puncte importante de imagine organizatiei, ar fi interviurile cu specialisti din acelasi domeniu de activitate. Interviurile ar putea aborda teme fierbinti din domeniu. O parere avizata, un comentariu pertinent sunt intotdeauna apreciate. Ramanem tot la interviuri, la care ar putea participa membrii echipei de conducere, fapt care ar aduce un plus de transparenta organizatiei, ar demonstra ca echipa de conducere nu sta inchisa intr-un turn de fildes din caare transmite dispozitii fara sa simta pulsul acctivitatii propriu-zise. Alte solutii pentru redactarea de continut ar fi descrierea in detaliu a valorii pe care compania o ofera clientului odata cu achizitionarea unui produs/serviciu, identificarea si descrierea elementelor ofertei care diferentiaza compania de concurenta, elementele care ii asigura unicitatea pe piata sau raspunsuri ale diferitor clienti multumiti care au avut amabilitatea de a-si exprima satisfactia in cateva cuvinte. Un client multumit atrage un client potential curios de ceea ce firma ar fi capabila sa-i ofere. Incercati sa deveniti cat mai grafic prezentand angajati im plin avant al muncii, mediul de lucru, invitati vizitatorul blogului in birou, iar acesta s-ar putea sa ia loc pentru a asista la o prezentare de oferta. Cam acestea ar fi cele mai importante metode si cele care au sanse sa dea cele mai bune rezultate. Utilizati-le cu intelepciune!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro