În cadrul conferinței s-a discutat despre tehnici eficiente de vânzare, atitudinea și imaginea în timpul unei campanii, cât şi despre problemele pe care le întâmpină o agenţie în implementarea unei eveniment.
Gina Turliu: “Întâlneam tot mai rar, la recrutări, oameni bine pregătiţi profesional şi capabili să îţi vândă un produs. Motiv pentru care am înfiinţat “Scoala de Promoteri” unde îi învăţăm cum să fie proactivi, intuitivi şi să respecte regulile unui proiect. Sfatul meu pentru cei aflaţi la început de drum în acest domeniu este să profite de orice oportunitate, iar singura metodă de a face acest lucru eficient este într-un mod energic și pozitiv de fiecare dată!
Calitate promoterului şi felul în care acesta reprezintă brandul este un aspect foarte important pe care şi cei de la Brown Forman îl urmăresc. "Costul unui ambasador de brand este relativ mic în comparaţie cu întregul buget al unei campanii, reprezentând 0.0x%. In condiţiile în care acest ambasador are contact direct cu consumatorul şi transmite greşit mesajul brand-ului, activitatea unei întregi companii poate fi periclitata.
Studenţii prezenţi la conferinţa au acumulat cunoştinţele necesare unui start în domeniul vânzărilor şi trade marketingului. Secţiunea de Q& A a conferinţei a oferit celor prezenţi oportunitatea de a găsi răspunsuri la întrebări precum: ce impact are o campanie implementată greşit asupra brandului sau care sunt atuurile unui om de marketing.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro