Creative Ideas anunta primul castigator al Bursei de Idei Creative

3 aprilie 2015

“Prima Bursa de Idei Creative ne-a confirmat tendinta pe care o preconizasem inca de la inceputul anului si anume evolutia acestui proiect catre un atelier de marketing, pentru ca oamenii nu isi doresc doar gratuitati, ci sprijin si coaching. Ne-am fi asteptat la un numar ceva mai mare de inscrisi, de aceea am decis sa transformam Bursa de Idei Creative in Atelierul de Idei Creative, prin care vom organiza intalniri cu cei inscrisi pentru a-i invata cum sa isi gestioneze comunicarea. Wunderkraft .ro a fost start-up-ul care s-a apropiat cel mai mult de valorile si ideile noastre strategice – vorbim despre un proiect creativ, cu potential, care sustine si promoveaza o comunitate, o tendinta spre care noi credem ca se indreapta comunicarea de brand in momentul de fata“, explica Oana Voicu, Director General Creative Ideas.

Wunderkraft .ro este un business la inceput de drum care aduna ideile inspirationale a 30 de artisti din Bucuresti si le aduce mai aproape de consumatorul final prin intermediul platformei cu vanzare online. Toate produsele sunt realizate din materiale reciclate, reprezentand o alternativa verde, unica si personalizata la produsele facute “pe banda”. Primul contact cu presa al platformei Wunderkraft .ro a avut loc in cadrul Atelierului Creativ Tematic organizat de agentie la inceputul lunii.

“Ne bucuram ca ideile creative incep sa fie si sustinute, nu doar apreciate. Pe de o parte incurajam artistii sa utilizeze materiale reciclate creativ in procesul de productie, iar pe de alta parte sustinem un consum responsabil de produse revalorificate. Urmarim un impact pozitiv atat asupra mediului, prin educatie si constientizare, precum si asupra antreprenoriatului in randul artistilor, designerilor si producatorilor handmade. Sustinem o comunitate creativa pe care speram sa o facem cat mai cunoscuta cu ajutorul agentiei Creative Ideas, nu doar in randul consumatorilor finali, dar si al artistilor care doresc sa ni se alature“, a mentionat Alina Blaga, Wunderkraft .ro.

Bursa de Idei Creative continua si anul acesta sub forma Atelierului de Idei Creative – o serie de intalniri cu antreprenori ce au nevoie de coaching si consultanta pentru proiectele lor. Astfel nu va mai exista o perioada fixa de trimitere a ideilor, urmand ca agentia sa selecteze periodic start-up-uri creative pe care sa le invite la intalniri. Inscrierea se va face prin trimiterea unui text cat mai convingator despre povestea si pasiunea participantilor, urmand ca cele mai interesante dintre acestea sa fie publicate pe website-ul www. creativeideas. ro.

Creative Ideas este o agentie de marketing care creeaza si dezvolta proiecte ATL, BTL de media, marketing si social media, cu accent pe strategie si continut. Expertiza de peste 8 ani in antreprenoriat si proiecte creative a deschis o noua oportunitate in sustinerea start-up-urilor din piata prin organizarea unor Ateliere de Idei Creative in timpul carora se va oferi suport si coaching in strategia de comunicare. De serviciile Creative Ideas au beneficiat branduri si companii din industria de lifestyle (beauty, fashion), sanatate, nutritie, turism, FMCG, IT, auto, design interior, etc. Agentia a dezvoltat in ultimii ani o Divizie Medicala specializata in marketing medical, prin intermediul careia a realizat proiecte de comunicare pentru clinici, produse, suplimente alimentare si medici.

In portofoliul curent de clienti se regasesc Paralela45, Maresi Foodbroker, Biroul de Informare al Austriei, Ropharma, Servier, Recordati, Spitalul Sfantul Constantin, Lotus Med, American Medical Center, Gynera Fertility Center, Fazzada, Coldwell Banker etc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram