Ideile bune apar odata cu valorificarea la maximum a canalelor de comunicare, utilizate in campania de Marketing Direct. Solutia nu este intotdeauna un website, un e-banner sau un profil pe Facebook si un cont de Twitter. Creativitatea se poate manifesta si sub alte forme de comunicare: utilizarea unui tool de Internet vechi intr-un mod nou sau materiale promotionale interactive (fie ca vorbim despre carti de vizita sau hangere pe clanta usii…).
John Griffiths, Alexandru Mira, Marius Pop, Cosmin Lacatusu vor dezbate tema creativitatii in Marketing Direct la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale ”Marketing in Direct”, desfasurata in data de 8 Septembrie 2010 la Clubul Diplomatic Bucuresti (www.marketingindirect.ro).
John Griffiths a fost votat speakerul preferat al primei editii a Conferintei, motiv pentru care va fi prezent si a doua oara la ”Marketing in Direct”. Recunoscut Account Planner cu o extinsa experienta de lucru - de peste 20 de ani - in agentiile de publicitate multinationale din Londra, britanicul a uimit specialistii din lumea intreaga cu inovatiile si strategiile sale intotdeauna diferite si foarte eficiente. A fost planning director la Carlson Group şi Grey Integrated unde a lucrat pentru branduri ca Tesco, Microsoft şi Daimler Chrysler. In prezent John gestioneaza propriul website, Planning Above and Beyond, care a devenit o destinaţie regulata pentru ganditorii de marketing şi strategie din intreaga lume. John Griffiths lucreaza in dezvoltarea de campanii integrate din anii ’90 pentru diverse categorii de branduri si susţine traininguri şi workshopuri in cadrul organizaţiilor profesionale: APG -The Account Planning Group - London, Market Research Society, Institute of Direct Marketing şi Independent Consultants Group. La cea de-a doua editie a Conferintei, John va explica modul in care putem utiliza creativitatea pentru a genera alegerea dorita in randul grupului-tinta. ”De-abia astept sa revin in calitate de speaker pentru a doua oara si sa cunosc audienta celei de-a doua editii. A fost un an dificil pentru Marketingul Direct, iar revenirea industriei de comunicare directa va fi una lenta. Tocmai de aceea, nu numai in Marketing Direct, ci si in agentii a trebuit sa invatam sa fim mai inventivi, sa gasim noi metode de a comunica avand la dispozitie bugete restranse. Tema despre care voi vorbi la Conferinta este Creativitatea, ceea ce este interesant intrucat background-ul meu profesional este strans legat de planning. Chiar zilele trecute am vorbit cu Patrick Collister, si el speaker la aceasta editie, cunoscut Creative Director, dar care va vorbi despre strategie in cadrul Conferintei, si amandurora ni se pare interesanta provocarea de a inversa rolurile.”, declara John (puteti urmari mesajul adresat publicului din Romania aici: http://www.youtube.com/watch?v=JIvDFjYJAxM)
Alexandru Mira este in prezent consultant in marketing direct si vanzari. Dupa 14 ani de lucru in domeniu si obtinerea a 9 diplome ce ii atesta cunostintele si competentele, Alexandru Mira este in masura sa defineasca un proiect de marketing direct cu toate elementele pe care acesta le presupune: mecanism de comunicare, mecanism de feedback, mesaj, design, lay-out, text, follow-up, resurse necesare, recomandarea furnizorilor necesari implementarii, interpretarea rezultatelor. In cadrul workshop-ului ”Concept si Creativitate”, Alexandru va aborda subiectul mai general al creativitatii in Marketing Direct, prezentand elemente prin care captezi atentia, prin care esti memorabil, prin care te diferentiezi, prin care generezi implicare si actiune.
Alaturi de Alexandru Mira, Marius Pop vine de la Targu-Mures pentru a prezenta tehnici de copywriting si a arata care sunt “ingredientele” pentru constructia unei scrisori sau a unui newsletter electronic cu rate mari de raspuns, care sunt elementele vizuale care capteaza atentia, cum comunici eficient oferta. Marius s-a orientat catre Marketing Direct dupa ce a jonglat cu vanzarile, managementul de proiect si dezvoltarea de business-uri. Spiritul de leader l-a castigat odata cu experienta AIESEC, unde a fost si presedinte si de unde a plecat cu adevarate abilitati de vanzare si management. Desi axat pe calcule si rezultate, Marius Pop da in mod eficient dovada de creativitate si intuitie atunci cand vine vorba sa se adreseze prin scrisori de marketing direct prospectilor, determinandu-i sa actioneze.
Cosmin Lacatusu va prezenta in cadrul aceluiasi workshop o serie de lucrari ale agentiei Create Direct premiate la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”, desfasurat in Ucraina in perioada 2-4 iunie 2010: Premiul I la categoria Interactive in Marketing Direct, Premiul II la categoria B2B (pentru 2 campanii realizate pentru Microsoft Romania), Premiul II la categoria B2C şi Premiul special al publicului pentru o campanie realizata pentru Unicef Romania. Campaniile au fost concepute si implementate pe intreg traseul de creatie si executie: design de campanie, strategie, selectarea tintelor din baza de date, conceptul creativ, productie, raportare si analiza. Cosmin are o experienţa de 10 ani in advertising şi marketing direct. In ultimii 6 ani s-a focusat pe strategie, campaign design şi creaţie pentru marketing direct. Sub conducerea lui Cosmin, Create Direct a caştigat 6 premii internationale importante, dintre care 4 anul acesta.
Workshop-ul ”Concept si Creativitate” va fi completat cu expunerea altor studii de caz din partea altor agentii cu experienta in Marketing Direct.
Alaturi de John Griffiths, alti patru specialisti straini vor prezenta practicile si tendintele industriei de comunicare directa la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in direct”: Colin Egan, Patrick Collister, Dela Quist si Tania Bianchi. Iar dintre experţii romani cu care participanţii vor interacţiona ii menţionam pe Andrei Georgescu, Florina Pinzaru, Dochita Zenoveiov, Malina Iordache, Cristian Nicoara, Gabriel Muresanu, Oana Radu, Doru Panaitescu, Maia Novolan, Alexandru Manoilescu, Serban Goran si Silvia Iordache. Moderatorul Conferintei este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale (prima platforma de marketing afiliat din Romania) si cunoscut in lumea publicitatii de mai bine de 14 ani.
Evenimentul este susţinut de Agrafa, Carturesti, Jacobs Kronung Intense, Jana, Dial Telecom, Media Image, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro