În zilele noastre, este mai mult decât evident că orice societate, indiferent de natura activității ar trebui să aibă o activitate de promovare și în mediul online. Așa cum fiecare o societate are un contabil care se ocupă de partea de documente financiare, așa ar trebui să existe și un consultant/agenție care să se ocupe de partea de promovare.
O agenție de marketing digital are competențele necesare, pe care și le-a clădit prin portofoliul de clienți, cât și prin echipa pe care a adunat-o să lucreze pentru proiectele din portofoliu.
Un alt avantaj ar fi faptul că o agenție de marketing online, cunoaște trendurile și este la curent cu tot ce se întâmplă nou în piață, astfel că va putea implementa pentru ține campanii folosind cele mai noi trenduri.
Externalizand serviciile de marketing online către o agenție, te degrevează pe ține că antreprenor de aceste acțiuni, astfel te vei putea concentra pe restul activităților necesare pentru a-ți conduce businessul.
Atunci când alegi agenția cu care vrei să colaborezi, trebui să ții cont de câteva aspecte:
Orice strategie de promovare, ar trebui să pornească în primul rând de la obiectivele business-ului tău pe termen scurt, mediu și lung. Astfel un prim pas ar fi să identifici și chiar să le notezi, care sunt obiectivele pe care le ai.
Nu te aruncă cu capul înainte, contactează minim 10 agenții și spune-le care sunt obiectivele tale că business, și întreabă-i cum te pot ajută să să-ți atingi aceste obiective. Astfel vei putea vedea diferite perspective de abordare privind strategia de promovare.
După ce ai discutat cu toate agențiile din research-ul făcut, uită-te cu atenție la agenția care ți-a pus cele mai multe întrebări despre business-ul tău. O agenție care dorește să-ți înțeleagă businessul și obiectivele, va avea întâietate în luarea unei decizii. Urmărește interacțiunea cu ei și vezi față de cine te-ai simțit mai cozy.
De asemenea urmărește portofoliul agenție și vezi dacă colaborează cu branduri cunoscute. Chiar dacă lucrează cu concurență ta, nu te hazarda, nu este un motiv să-i elimini din discuție. Orice agenție profesionistă, va știi să lucreze cu mai mulți clienți ce activează în aceeași industrie.
Sunt foarte multe agenții pe piață, care au diferite modele de lucru. Cel mai des întâlnit însă, este modelul de lucru prin comision procentual din bugetele de marketing administrate. De obicei procentele variază între 20% și 5% în funcție de dimensiunea bugetului administrat.
Acest model se aplică în special, pentru campaniile de PPC pe care o agenție de marketing online le implementează.
VIVINET, este o agenție de marketing online, cu peste 10 ani experiență în zona de e-commerce și digital marketing, ce poate să te ajute în strategia ta de promovare online. Ne concentrăm pe parteneriate solide pentru a dezvoltă afaceri ce au ceva de spus în mediul online.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro