Pentru a apărea în rezultatele căutării, conținutul dvs. trebuie să fie mai întâi vizibil pentru motoarele de căutare. Este, fără îndoială, cea mai importantă piesă a puzzle-ului SEO: dacă site-ul dvs. nu poate fi găsit, nu există nicio modalitate de a apărea vreodată în SERP (pagina cu rezultatele motorului de căutare).
Cum funcționează motoarele de căutare?
Motoarele de căutare au trei funcții principale:
Accesați cu crawlere: parcurgeți Internetul după conținut, căutând peste cod / conținut pentru fiecare adresă URL pe care o găsesc.
Index: Stocați și organizați conținutul găsit în timpul procesului de accesare cu crawlere. Odată ce o pagină se află în index, se află în desfășurare pentru a fi afișată ca urmare a interogărilor relevante.
Rang: Furnizați conținutul care va răspunde cel mai bine la interogarea unui căutător, ceea ce înseamnă că rezultatele sunt ordonate în funcție de cel mai relevant pentru cel mai puțin relevant.
Ce este accesarea cu crawlere a motorului de căutare?
Crawling este procesul de descoperire în care motoarele de căutare trimit o echipă de roboți (cunoscuți sub numele de crawler sau păianjeni) pentru a găsi conținut nou și actualizat. Conținutul poate varia - ar putea fi o pagină web, o imagine, un videoclip, un PDF etc. - dar indiferent de format, conținutul este descoperit prin linkuri.
Roboții motoarelor de căutare, numiți și păianjeni, accesează cu crawlere de la pagină la pagină pentru a găsi conținut nou și actualizat.
Googlebot începe prin preluarea câtorva pagini web și apoi urmează linkurile de pe aceste pagini web pentru a găsi adrese URL noi. Saltând de-a lungul acestei căi de legături, crawlerul poate găsi conținut nou și îl poate adăuga la indexul numit Caffeine - o bază de date masivă de adrese URL descoperite - pentru a fi mai târziu recuperată atunci când un căutător caută informații că conținutul de pe URL meci bun pt.
Ce este un index al motorului de căutare?
Motoarele de căutare procesează și stochează informațiile pe care le găsesc într-un index, o bază de date uriașă cu tot conținutul pe care l-au descoperit și consideră că sunt suficient de bune pentru a fi servite pentru căutători.
Clasarea motorului de căutare
Atunci când cineva efectuează o căutare, motoarele de căutare își scotocesc indexul pentru conținut foarte relevant și apoi comandă acel conținut în speranța de a rezolva interogarea căutătorului. Această ordonare a rezultatelor căutării după relevanță este cunoscută sub numele de clasare. În general, puteți presupune că cu cât este clasat un site web mai înalt, cu atât motorul de căutare consideră că acest site este mai relevant pentru interogare.
Este posibil să blocați crawlerele motoarelor de căutare dintr-o parte sau din întregul site-ului dvs. sau să instruiți motoarele de căutare să evite stocarea anumitor pagini în indexul lor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro