• Comunicarea de marketing si relatiile publice: 5-6 mai;
• Inbound Marketing Essentials: 22 mai;
• Marketing pentru manageri si antreprenori: 9-10 iunie.
Cursurile sunt recomandate managerilor, specialistilor, profesionistilor in marketing si comunicare, antreprenorilor care doresc sa se perfectioneze in domeniu.
Programele vizeaza ca participantii sa inteleaga si sa-si insuseasca notiuni fundamentale din domeniul marketingului si sa-si dezvolte abilitati pentru a planifica, fundamenta, adopta strategii si procese de marketing; sa inteleaga conceptul de inbound marketing si beneficiile pe care le ofera (abordare pe termen lung); sa aplice etapele unui proces de inbound marketing si sa se familiarizeze cu conceptele si tehnicile care intervin intr-un proces de inbound marketing; sa planifice, dezvolte si sa implementeze un plan de comunicare, tinand cont publicul intern, extern, presa, agentii publicitate.
Cursurile se bazeaza pe invatarea prin intermediul schimburilor de informatii generate de discutiile de grup, exercitii, fise de lucru modelate pe situatii din realitate, studii de caz si analize, prezentari improvizate despre subiecte surpriza pentru a ajuta participantii sa dobandeasca si abilitati de prezentare, un punct esential pentru orice comunicator.
Principalele avantaje ale participarii la aceste cursuri constau in dezvoltarea si imbunatatirea urmatoarelor abilitati:
• Planificarea strategica si operationala de marketing;
• Convertirea lead-urilor;
• Atragerea, convertirea si pastrarea clientilor;
• Relationship marketing;
• Realizarea unei strategii de comunicare;
• Realizarea si implementarea planului de actiuni;
• Comunicarea cu agentiile de publicitate;
• Planificarea si organizarea unui eveniment;
• Masurare, control si optimizare in marketing.
Materialele de curs sunt completate de template-uri, unelte, modele de lucru pe care participantii le pot folosi imediat pentru implementarea propriilor idei in cadrul companiei lor, feedback personalizat si suport din partea trainerului.
Despre Acumen Integrat
Acumen Integrat a fost fondata in anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesionala dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.
In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.
Cu o retea de traineri si colaboratori locali si internationali si cu un portofoliu de peste 300 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro