Cum sa castigi in 2 luni mai mult decat 99 din bloggerii din Romania

27 septembrie 2011
Autor:
dowmedia08

In fiecare toamna, SuperBlog anima blogosfera romaneasca cu teme nastrusnice, menite sa incite inspiratia bloggerilor participanti. Astfel, timp de 2 luni (1 octombrie - 1 decembrie a.c.), aspirantii la titlul de SuperBlogger isi perfectioneaza "condeiul" online pe teme legate de diverse domenii de activitate, de la IT si auto pana la fashion si retail. La randul lor, companiile-partenere jurizeaza articolele bloggerilor, evalueaza creativitatea acestora, apreciaza originalitatea si, uneori, descopera valori demne de retinut.

In tot acest timp, se leaga prietenii si se creeaza controverse, se invata din experienta personala si din a contracandidatilor, ies la iveala talente ale blogosferei si actuali sau potentiali specialisti in comunicare online, se creeaza oportunitati de promovare si dezvoltare personala, dar si de parteneriat cu mediul de business. In plus, dupa cum scrie Bogdan Mihalascu, marele castigator al SuperBlog 2009 cu blogul MoneyWatch.ro, competitia SuperBlog le permite participantilor sa castige "in doua luni din blog mai mult decat 99% din bloggerii din Romania". La final, laureatii SuperBlog sunt recompensati in functie de locul ocupat in clasament, cu premii ASUS in valoare totala de 13.000$, constand in vouchere pentru achizitii din magazinul online www.oktal.ro, precum si alte premii.

Pana acum, si-au anuntat participarea la SuperBlog 2011 peste 140 de bloguri. Bloggerii dornici de afirmare, de prieteni si de premii se pot inscrie pana la 15 octombrie 2011, pe superblog.pcnews.ro. La SuperBlog 2011 poate participa orice persoana fizica ce detine un blog si are domiciliul in Romania, indiferent de vechimea sau traficul blogului.

Companiile care sustin SuperBlog 2011 sunt: ASUS, Toyota, real,- Hypermarket, Autonom Rent-a-Car, Oktal.ro, AMD, Edimax, Borealy Gifts, Aventuria.ro si NH Hoteles.

Declaratii sponsori

"Prin intermediul concursului SuperBlog, produsele ASUS pot fi prezentate in cel mai natural si direct mod cu putinta chiar de catre consumatori, in ipostaza lor creativa de bloggeri. Firescul comunicarii acestora cu propriii cititori consta in sublinierea aspectelor practice ale produselor si in limbajul lipsit de elemente de marketing. SuperBlog 2011 ne permite sa ne adresam diverselor cercuri de utilizatori prin intermediul celor mai potriviti mesageri, sa obtinem feedback din aceste comunitati si sa incurajam aceasta forma inedita si originala de comunicare asociata termenului de social media." - Liviu Marica, PR & Marketing Manager ASUS Romania

„Suntem onorati sa participam pentru cel de-al treilea an consecutiv la SuperBlog, aceasta competitie reusind sa convinga atat prin seriozitatea tuturor celor implicati, cat si prin modul unic in care a reusit sa puna in valoare participantii. Este un eveniment pe care il asteptam cu mare nerabdare, iar numarul mare al celor care deja s-au inscris in competitie reprezinta o confirmare a valorii SuperBog. Le uram tuturor mult succes.” - Mirela Șurghie, Head of Media real,- Hypermarket Romania

"Toyota Romania are placerea de a-si anunta cea de-a 3-a participare consecutiva la SuperBlog, competitia celor mai creativi bloggeri din Romania. In anii trecuti am citit cu interes sute de articole si abia asteptam sa redescoperim exuberanta si inspiratia specifice SuperBlog. Toyota isi confirma astfel deschiderea spre blogosfera si isi manifesta increderea in acest vector de comunicare." - Ana Maria Toma, Local Marketing Coordinator Toyota Romania

Declaratii organizatori

"Ne bucuram sa anuntam lansarea celei de-a patra editii SuperBlog, competitia de blogging creativ care provoaca blogosfera la creativitate, joaca serioasa si parteneriate online si offline. SuperBlog a evoluat de la an la an prin implicarea companiilor-partenere, dar si prin entuziasmul bloggerilor participanti. Suntem nerabdatori sa gasim noi talente in randul bloggerilor motivati sa-si demonstreze potentialul, sa-si depaseasca limitele, sa lege prietenii si parteneriate si chiar sa-si profesionalizeze blogul pentru a raspunde cerintelor actuale de marketing si comunicare online. Astfel, putem crea impreuna o Super-blogosfera." - Claudia Patrascu, Communication Manager SwissPlan.biz

Parteneri media: TVR – Zon@IT, revistele Connect si Photo Magazine, RadioLynx.ro, 121.ro, PRwave, MediaLook si castigatori sau veterani ai editiilor trecute SuperBlog: MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro

Organizatori: PCNews.ro si SwissPlan.biz, cu sprijinul RACK.ro

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram