Cum sa imbunatatim scorul de calitate in Google Adwords

30 august 2020
Autor:
flavius noja

Dacă încercați să controlați PPC, aveți nevoie de o înțelegere fermă a Scorului dvs. de calitate AdWords.

Scorul dvs. de calitate în AdWords joacă un rol semnificativ în determinarea costului, eficacității și succesului campaniilor dvs. PPC.

Dar ce este, și cum pot sa imbunatatesc scorul de calitate in Adwords?

Scorul de calitate este esențial în ceea ce spune platforma: evaluarea proprie a Google a anunțurilor dvs., inclusiv calitatea și relevanța atât a cuvintelor cheie, cât și a reclamelor. Este vorba despre cât de bun este anunțul dvs. pentru a satisface nevoile clientului, iar acest lucru înseamnă să oferiți atât relevanță, cât și valoare. Experții în SEO vor fi mai mult decât familiarizați cu aceste cuvinte și aceleași principii se aplică și reclamelor PPC.

Pentru informații despre cum puteți găsi scorul de calitate și scorurile componentelor sale, citiți ghidul de la Google . Acum puteți vizualiza și datele istorice ale scorului de calitate, astfel încât să puteți urmări modul în care s-a schimbat scorul de calitate, precum și alte informații mai detaliate despre scorul dvs.

De ce contează Scorul de calitate in Adwods?

În primul rând, Scorul de calitate are o influență semnificativă asupra costului campaniilor dvs., determinând cât plătiți pentru fiecare clic. Pe scurt, un scor de calitate mai mare va însemna clasamente mai mari la reclame și costuri mai mici. Prin costuri mai mici, înseamnă costuri mai mici pe clic și costuri mai mici pe conversie. Acum v-am atras atenția!

Există o varietate de factori care determină un scor de calitate și, similar cu SEO, nimeni nu poate fi absolut sigur de care factori sunt mai influenți decât alții. Cu toate acestea, printr-un pic de muncă de detectiv și o doză sănătoasă de bun simț, putem obține o idee destul de bună.

ghid google adwords romania

ghid google adwords romania

Relevanța pentru cuvinte cheie in Adwords

Primul pas către îmbunătățirea Scorului dvs. de calitate este să corectați faza inițială de cercetare a cuvintelor cheie. Concentrați-vă întotdeauna pe cele mai potrivite cuvinte cheie pentru campania dvs. pentru a îmbunătăți relevanța (vom spune acest cuvânt mult). Nu uitați să luați în considerare și cuvintele cheie cu coadă lungă, deoarece acestea pot aduce trafic semnificativ, care este foarte vizat.

Identificarea celor mai relevante cuvinte cheie nu este suficientă; de asemenea, trebuie să le organizați în grupuri eficiente care pot fi utilizate pentru campanii individuale. Evitați să aveți prea multe grupuri de anunțuri largi, deoarece acestea vă pot reduce Scorul de calitate. În schimb, stabiliți grupuri de anunțuri mai mici și direcționate, deoarece acestea vor contribui la o campanie globală mai reușită.

Configurați corect această fază a campaniei și veți fi într-o poziție mult mai bună pentru a vă îmbunătăți scorul de calitate. Cu grupuri de anunțuri vizate, veți putea ajunge mai eficient la publicul exact care este cel mai probabil să caute ceea ce furnizați. Obțineți această parte corect și restul ar trebui să curgă în mod natural.

Ca parte a acestui lucru, asigurați-vă că excludeți cuvintele cheie negative care ar putea să vă epuizeze inutil bugetul. Dacă nu faceți acest lucru, vă puteți reduce rata de clic și, prin urmare, ar putea deteriora Scorul de calitate.

Experiența resimtita cu pagina de destinație

Am putea dedica o întreagă postare de blog optimizării paginilor dvs. de destinație, dar, de dragul acestui articol, punctul cheie de reținut este - ați ghicit - relevanța. Veți fi plictisit de prost cu acest cuvânt dacă ajungeți la sfârșitul acestei postări, dar îl menționăm în continuare din motive întemeiate.

Procesul de a face clic pe anunț pana la pagina de destinație ar trebui să oferiti o experiență coerentă care leagă utilizatorul fără probleme de la interogarea inițială de căutare la conversie. Pagina dvs. de destinație este o parte esențială a acestui proces și, prin urmare, este crucial să urmați cele mai bune practici pentru optimizarea paginilor de destinație, după cum urmează:

Conținut relevant, original
Transparență și încredere
Navigare clară și UX / UI puternică
Mobil prietenos
Viteza de încărcare rapidă
Asigurați-vă că nu există legături rupte
A avea o pagină de destinație bună nu este doar necesar pentru a vă mulțumi Google: va îmbunătăți și rata de conversie, care este obiectivul final.

ghid promovare prin google Adwords Romania

ghid promovare prin google Adwords Romania

CTR% - rata de click

Consensul general este că rata de clic (CTR) este factorul cel mai influent în determinarea Scorului de calitate. În cele din urmă, este o indicație valoroasă despre cât de atrăgătoare și utile sunt reclamele dvs. pentru utilizatorii motoarelor de căutare.

Unii consideră că este mai ușor să se concentreze pe îmbunătățirea CTR, mai degrabă decât pe scorul de calitate, deoarece este puțin mai transparent în ceea ce privește factorii care contribuie.

Unul dintre factorii cheie în îmbunătățirea valorii CTR este copia anunțului. Asigurați-vă că este ispititor și la obiect. Faceți căutătorii să dorească să facă clic pe anunțul dvs. peste celelalte anunțuri afișate. Poate că va trebui să faceți un pic de încercare și testare pentru a afla ce funcționează cel mai bine, dar nu uitați doar un punct crucial: relevanța! (Pariez că nu l-ai văzut venind ...)

Aceasta include atât relevanța pentru termenul de căutare, cât și pentru pagina de destinație. De exemplu, dacă cuvântul dvs. cheie este „seo agency london” și anunțul dvs. nu face mențiune despre SEO, atunci scorul dvs. va fi mai mic. Este bun bun simț de modă veche.

Mai mult decât atât, nu există niciun scop de a scrie un copy  a anunțului despre care știți că va îmbunătăți ratele de clic, dacă nu are nicio relevanță pentru pagina dvs. de destinație. Acest lucru vă poate oferi o rată de clic ridicată, dar vă va lăsa practic fără conversii și acestea sunt cele mai importante obiective finale în ceea ce privește succesul campaniei și rentabilitatea investiției.

Vă recomandăm să luați în considerare întreruperea cuvintelor cheie atât cu un CTR scăzut (<1,5%), cât și cu conversii scăzute. Amintiți-vă că Google va acorda unui cuvânt cheie un CTR% inițial „așteptat” la pornire; uneori acest lucru poate fi înșelător de scăzut, deoarece este posibil ca alți agenți de publicitate să nu fi experimentat CTR-uri bune.

Totuși, nu vă lăsați să vă îndepărtați, deoarece ar putea prezenta o oportunitate valoroasă pentru a oferi o experiență mai bună pentru anunțuri și pagini de destinație concurenților. Puteți încerca, de asemenea, să încorporați introducerea dinamică de cuvinte cheie (DKI) pentru a îmbunătăți rata de clic.

Performanța istorică a contului de Adwords

La fel ca un rating de credit slab care ar putea reveni pentru a vă mușca din spate, performanța istorică a contului dvs. vă poate afecta și Scorul de calitate. Dacă aveți un istoric al scorurilor de calitate scăzută, Google este probabil să vă penalizeze scorurile de calitate actuale în consecință.

Poate părea un pic nedrept, mai ales dacă ati avut anterior scoruri proaste, dar sunteti hotărât să imbunatatiti contul.

Se aplică, de asemenea, conturilor mai noi, deoarece Google este mai probabil să aibă încredere în anunțurile dintr-un cont vechi cu o istorie lungă de performanțe bune decât este un cont nou cu istoric redus. Este la fel ca încercarea de a face Google să aibă încredere într-un nou site web în termeni de SEO: este nevoie de timp, dar perseverează și vei ajunge acolo.

Crezi că veti fi inteligent și veti începe un cont nou pentru același site web? Nu vă temeți, întrucât este împotriva politicii AdWords să reînceapă (aceasta este ultima dată când veți încerca să contractați Google inteligent ...). Va trebui doar sa eliminati cuvintele cheie cu scor de calitate mic.

ghid-google-adwords-romania

ghid-google-adwords-romania

Clasarea anunțurilor

Clasarea anunțurilor nu este atât un factor în îmbunătățirea scorului de calitate; mai degrabă scorul de calitate ajută la îmbunătățirea Clasării anunțului. Cu toate acestea, merită menționată, deoarece este important să ne uităm la o imagine de ansamblu și să evităm perfecționarea doar pe scorul de calitate. Clasarea anunțurilor determină poziția anunțului dvs. în SERP-uri și este determinată în funcție de valoarea ofertei, scorul de calitate și performanța preconizată.

După ce vedeți Scorul de calitate îmbunătățit, Clasarea anunțului ar trebui să urmeze exemplul. În consecință, veți vedea că anunțurile dvs. ocupă acele poziții de vârf, ratele dvs. de clic se vor îmbunătăți și toate vor avea un cerc complet.

Ultimul meu sfat este să nu vă lăsați prea agățați de Scorul de calitate. Sigur, este important, dar ceea ce este mai important este imaginea mai mare și obținerea acestor conversii.

Scorul de calitate este un factor care contribuie la succesul general al campaniei dvs., dar nu este obiectivul final. Concentrați-vă pe calitate, relevanță și îmbunătățirea ratelor de clic și veți schimba campaniile dvs. publicitare în cel mai scurt timp.

www.star-marketing.ro/blog

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram