Haideți să înțelegem: există o mulțime de metodologii de audit SEO acolo. Indiferent dacă ai o companie mică care încearcă să isi optimizeze site-ul pentru căutare organică, sau o agenție care face același lucru pentru un client, poate fi dificil să stii de unde să începi, cât de aprofundate sa fie analizeze si cat ar trebui să analizezi concurenta ta dar și care sunt instrumentele SEO te ajută să obtii cele mai utile informații.
Orice software SEO în valoare de metoda sa - Ahrefs, Moz Pro, SEMrush - va avea un instrument de verificare a site-ului sau instrument de accesare a site-ului care iti permite să aceseszi site-ul tau și să determini nu doar sănătatea generală a căutării, ci și ineficiențele obișnuite care târăsc performanțele organice ale site-ului tau.
De asemenea, acestea se completează cu alte instrumente - instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, instrumente de profilare de backlink etc. - care, pe lângă Google Search Console (anterior Instrumente pentru webmaster), sunt integrante pentru efectuarea celor 10 pași de mai jos. Aș recomanda să procurați cel puțin versiunea de încercare gratuită a unuia dintre aceste instrumente înainte de a încerca un audit SEO complet al site-ului dvs.
In prima faza trebuie sa identificam care sunt linkurile interne si externe de pe site. Crearea de linkuri este o parte vitala a cresterii autoritatii unui site web din punct de vedere SEO. Iar un audit de SEO incepe cu cercetarea linkurilor pentru a vedea unde se claseaza site-ul tau.
Link-urile interne transmit echitatea de link-uri în paginile proprii și, ca atare, sunt vitale pentru formarea ierarhiilor autoritare pe site-ul dvs. O modalitate simplă și onorată de a construi legături interne: atunci când creezi un nou conținut, faceți o căutare pe site pentru conținuturi mai vechi, conexe, care, în mod ideal, au creat o anumită echitate; apoi găsiți text ancoră în conținutul vechi pentru a face link către noul conținut.
O extensie Google Chrom ca MozBar iti va oferi această imagine. Vei dori să te conectezi de la pagina cu cea mai mare autoritate a paginii (PA). Autoritatea paginii și autoritatea domeniului (DA) nu sunt valori „oficiale”. Google nu le folosește pentru indexarea paginilor.
Acestea au fost create de companii de software SEO pentru a furniza estimări ale autorității unei pagini sau a unui domeniu. Acestea fiind spuse, sunt încă destul de exacte; și sunt utile pentru a determina din ce site-uri sau pagini să facă link.
De asemenea, doresti să tii cont de experiența utilizatorului și de arhitectura informațională (IA) atunci când creați legături interne. Conectarea din pagini credibile nu este totul. Unde ar fi un loc cu adevărat util pentru a trimite un vizitator al unui site de la o anumită pagină? Ce le-ar apropia de achiziționarea produsului sau serviciului tau .? Vom discuta acest lucru mai mult în Pasul 2, dar acestea sunt întrebări bune pentru a te pune in tema atunci când construiți legături interne.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro