Cum sa vinzi mai bine cu acelas site si acelas buget (Magazin Online).
Sfaturi pentru micii antreprenori din Romania
Desi volumul vanzarilor online in Romania in 2019 a cresut per total, depasind 4.3 miliader de dolari si vanzarile de Black Friday 2020 au depasit orice asteptari, anumite sectoare au avut profund de suferit.
Practic a avut loc o reorientarea a banilor catre alt tip de P/S, de care oamenii si-au dat seama brusc ca au mare nevoie, ca urmare a noului stil de viata impus de pandemia de Covid-19.
Oamenii au cumparat mult mai putine articole de imbracaminte sau bijuterii, dar au cumparat mai mult ca niciodata: gadget-uri pentru „munca remote” si produse de bricolaj pentru a-si amenaja „biroul de acasa”.
Sectiunea de produse similare/recomandate/complementare
Un element foarte important in pagina de produs a oricarui magazin online, ce poate fi realizata destul de usor (depinde si de CMS-ul folosit), dar care poate ajuta enorm daca este bine facut.
Cu cat produsele pe care le vede orice utilizator sunt mai aproape de zona de interes, cu atat vei converti mai bine si mai repede si la o valoare a comenzii mai mare.
Este un castig in plus pe care il poti face din comenzile pe care oricum le primeai.
Mai multe incasari nu trebuie sa vina exclusiv din atragerea de clienti noi, ci si din cresterea volumului de vanzari catre clientii actuali.
De cel mai multe ori, chiar a-2-a varianta este mai eficienta din punct de vedere ROADS, publicul respetiv fiind cel putin familiar cu brand-ul/site-ul tau.
Pop-up Produse vizitate
Poate fi construit destul de usor, mai ales daca ai site-ul pe una din cele mai cunoscute platforme (Woocommerce sau Magento) si reprezinta un real “push” pentru vizitatorul site-ului de a merge catre pasul final: plasarea comenzi.
Daca nu te descuri, apeleaza la serviciile de web design ale unei agentii. Este adevarat ca aici este un cost, dar nu este mare si il vei recupera imediat.
Pop-up Produse la oferta
Pentru a-ti maximiza expunerea produselor aflate la oferta, poti activa un pop-up pe site care sa afiseze produsele aflate la promotii.
Ca si in cazul anterior, este o forma incurajare a utilizatorul sa plaseze o comanda. Titlul si modul de prezentare fac diferenta intre succes si esec.
Gandeste-te la un titlu captivant si care sa exprime ocazie unica a acelei promotii.
Pachete de Produse
Poate cea mai la indemana dintre toate cele propuse in articol, tactica este crearea de pachete de produse cu adevarat atractive.
Sigur ai pe site produse care pot fi cumparate impreuna ori pentru ca se potrivesc impreuna, ori ca se consuma impreuna, ori varianta pentru ea si respective pentru el si asa mai departe.
Mailing si Newsletter
Sunt multe solutii pentru acest canal de comunicare: MailChimp, Active Campaigns, Mail Poet etc.
De exemplu, pana la 2.000 de abonati poti transmite mail-uri automat sau manual prin MailChimp.
Daca nu ai, creeaza-ti imediat, daca ai deja revizuieste-le si alege titluri cat mai captivante atat pentru subiectul din mail cat si pentru sectiunile din interiorul lui.
Foloseste poze in care produsul este utilizat/consumat intr-un mediu natural, cu care poate rezona utilizatorul, dar si poze de prezentare de produs de o calitate foarte buna.
Alege bine ziua si ora transmiterii, uita-te la istoricul comenzilor si statisticile site-ului ca sa afli cand e cel mai bine.
Acestea sunt doar cateva idei prezentate pe scurt, iar daca ai ajuns pana aici inseamna ca toate aceste informatii sunt importante pentru tine.
Atunci iti recomandam sa citesti mai multe in articolul „Top 10 lectii invatate in 2020”.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro