Participantii la campanie au avut sansa de a castiga un laptop performant sustinand un caz social, proiect ecologic sau program de educatie, propriu ori creat de altcineva. Dupa ce au avut ragaz aproape 2 luni sa-si inscrie proiectele pe care le sustin in cursa pentru premiul de 1000 USD, a venit si vremea ca participantii sa voteze propunerile inregistrate pentru a stabili astfel, impreuna, castigatorii. Votarea s-a desfasurat in perioada 1-15 iulie 2011, sistemul online dedicat permitand fiecarui participant sa noteze o singura data, cu 10, 5 si 1, trei proiecte din cele inscrise, exceptand propria propunere.
Cauza care a acumulat cele mai multe puncte (respectiv 31) si care castiga astfel premiul de 1000 USD cash vizeaza Asociatia "Dai o sansa", asociatie de parinti, apolitica si non-profit, datand din octombrie 2006, care promoveaza si sustine persoanele afectate de sindromul Down, in special copii, adolescenti si familiile acestora. "Ma bucur ca le pot oferi mai multe servicii copiilor si tinerilor cu dizabilitati din Asociatia mea. Voi folosi cei 1000 USD pentru realizarea unui site al Asociatiei, voi cumpara echipamente sportive in vederea participarii la competitii sportive locale si nationale si vom merge intr-o tabara de 7 zile, in Eforie Sud. Scopul nostru este de a-i educa si scolariza pe copiii cu dizabilitati, de a le sustine socializarea si dezvoltarea unui limbaj cat mai coerent, precum si a abilitatilor manuale prin confectionarea de tablouri, felicitari, obiecte de artizanat, cunoasterea traditiilor populare, dezvoltarea fizica si psihica prin sport, religie, desen, piese de teatru, auditii muzicale si dansuri populare", a afirmat Elena Tanase, fondator al Asociatiei ''Dai o sansa ''Alexandria.
Ana Maria Vasilescu, participanta care a sustinut misiunea Asociatiei si a castigat astfel un laptop performant (Dell Inspiron N5010) de la Oktal.ro, a declarat: "Nu m-am inscris in campanie pentru laptop, deja aveam unul relativ nou. Am vrut sa aduc in prim plan acest sindrom despre care se stie foarte putin, desi e tot mai intalnit. Lucrez la un spital de pediatrie si, cand am vazut prima data un copil cu sindrom Down, nu stiam ce are. Citind mai mult, am descoperit Asociatia "Dai o sansa". Aceasta campanie CSR este binevenita fiindca a adus aceste asociatii in atentia oamenilor si poate cineva le va sari in ajutor. Primul pas este facut...".
Magazinul online www.Oktal.ro, organizatorul si sponsorul campaniei de responsabilitate sociala "Tehnologia de azi pentru sansa de maine", are in vedere si alte actiuni similare dupa aceasta editie-pilot. "Ii felicitam si le multumim participantilor ca si-au inscris proiectele in care cred sau cele pe care vor sa le sustina, pentru ca le-au facut cunoscute si pentru ca au votat initiativele altora. Consideram ca un astfel de sprijin colectiv este calea de urmat pentru ca societatea civila sa se faca auzita, respectata si sustinuta. Suntem onorati ca am facut si noi parte din aceasta solidaritate si ca putem contribui la sustinerea copiilor cu sindrom Down", a declarat Dan Dumitrescu, General Manager Oktal.ro.
Castigatorii vor intra in posesia premiilor pana la 31 iulie 2011, conform regulamentului de participare. Rezultatele votului acordat de participantii la campanie pot fi consultate in pagina http://www.oktal.ro/campanie/tehnologia-de-azi/rezultate.php, iar informatiile privind desfasurarea campaniei si regulamentul de participare sunt disponibile la http://www.oktal.ro/campanie/tehnologia-de-azi/inscriere.htm
Parteneri: MaiMultVerde.ro, RadioLynx.ro, LumeBuna.ro, Obisnuit.eu, Federatia Organizatiilor Neguvernamentale pentru Copil, SwissPlan.biz.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro