In sectorul de marketing apare adesea termenul „brand”: brand lider, non-brand, brand personal etc. Cu toate acestea, semnificatia sa este mai confuza din punct de vedere comercial: ceea ce implica, nevoia de a recruta sau nu un expert, sau costul branding-ului.
Marca, o componenta cheie a identitatii unei organizatii, desemneaza un nume sau un tip de produs fabricat de o anumita companie. Acesta din urma are un semn care permite consumatorului sa-l distinga si sa-l asocieze cu firma. Promovarea marcii este o parte esentiala a dezvoltarii afacerii tale. O strategie de branding iti permite sa oferi companiei tale o voce si o identitate, sa asociezi valori cu aceasta, dar si sa cresti constientizarea consumatorilor. Cu atat de multe resurse, instrumente si platforme disponibile astazi, dezvoltarea unei strategii de marca poate fi mai putin solicitanta sau mai costisitoare decat se astepta.
Mai simplu spus, o strategie de branding prin definitie, cunoscuta si ca strategie de dezvoltare a marcii, este un plan pe termen lung pentru atingerea unei serii de obiective pe termen lung care au ca rezultat identificarea si preferarea marcii tale de catre consumatori. O strategie de branding de succes cuprinde misiunea marcii, promisiunile facute clientilor sai si modul in care acestea sunt comunicate.
Adesea, inteleasa gresit, o strategie de brandng nu este identitatea vizuala, adica suma logo-ului, a schemei de culori sau a site-ului tau, desi aceste elemente creative sunt o parte integranta a branding-ului. O strategie de brand se invarte in jurul tuturor elementelor intangibile care, de-a lungul timpului, contribuie la constientizarea marcii, echitatii si sentimentelor.
Iata cele 4 strategii diferite de branding: branding de produs, branding dupa gama, branding-umbrela si branding de aprobare.
Daca ai nevoie de o strategie potrivita pentru brandul tau acceseaza acum https://armeanu.ro!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro