Pasii campaniei de Marketing Direct au constat in trimiterea unui mailing, apoi a unui teaser electronic si realizarea telesales-ului. Etapa de telesales a constituit provocarea campaniei, deoarece a implicat vanzarea unui depozit pentru constituirea caruia prospectii au fost “invitati” sa depuna minim 3.000 eur sau 10.000 ron. Asadar, operatorii au explicat caracteristicile si avantajele depozitului si au consiliat potentialii clienti cu privire la pasii constituirii acestuia. O sarcina deloc usoara, mai ales in contextul economic dat si al controverselor privind sustenabilitatea business-urilor grecesti.
Campania s-a adresat unei baze de date de 10.000 de prospecti si a implicat in faza de telesales zece operatori din cadrul agentiei.
More than Pub s-a aflat deja la cea de-a doua interactiune profesionala cu Bancpost, cea anterioara fiind de asemenea o campanie de direct marketing pentru cardurile de credit American Express, care a inregistrat 7.9% leaduri vanzari in noiembrie-decembrie 2009.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro