În fiecare moment al zilei, în fiecare zi a săptămânii, suntem supuşi alegerilor dar reuşim să găsim soluţiile optime într-un timp foarte scurt. Achiziţionarea unui produs electrocasnic, a fost, însă, dintotdeauna, o adevărată provocare.
Pentru a uşura şi relaxa întreaga experienţă de cumpărare, Arctic oferă clienţilor săi posibilitatea de a returna produsul cumpărat în termen de 30 de zile, în cazul în care s-au răzgândit.
Astfel, în perioada 15 mai - 31 august 2012, clienţii care cumpără un produs electrocasnic Arctic şi nu sunt siguri de ce au ales, deşi sunt mulţumiţi de performanţele produsului, au posibilitatea de a-l returna şi îşi vor primi banii înapoi. Aceştia trebuie doar să sune la Call Center-ul Arctic Expert Line, în termen de cel mult 30 de zile de la data achiziţiei produsului şi echipa de service a Arctic va veni şi îl va prelua în maximum 5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. În următoarele 10 zile lucrătoare banii vor fi returnaţi clientului direct în contul acestuia sau prin mandat poştal.
Clienţii pot beneficia de acestă opţiune indiferent de ce produs electrocasnic doresc să achiziţioneze pentru că toate categoriile de produse Arctic fac parte din această campanie, inclusiv electrocasnicele din noua gamă Arctic TET cu Tehnologie de Economisire pe Termen Lung.
Prin această iniţiativă derulată sub sloganul “Cumpără Arctic relaxat – 30 zile banii înapoi garantat”, Arctic îşi doreşte să facă experienţa de cumpărare mai facilă şi mai relaxantă, oferind clienţilor 30 de zile de răgaz, timp suficient să se convingă că au făcut alegerea potrivită şi că au cumpărat exact ce şi-au dorit. Arctic este singura companie care oferă acest beneficiu de returnare a produsului în 30 de zile, cu garanţia primirii banilor înapoi, pentru electrocasnicele mari.
Pentru mai multe detalii despre iniţiativă “Cumpără Arctic relaxat – 30 zile banii înapoi garantat” accesaţi www.arctic.ro/30zile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro