Trainingul cuprinde patru module, fiecare reprezentand un set de concepte cheie si competente. Fiecare tema este exemplificata prin mai multe studii de caz si aplicata prin exerctii practice, exercitii de grup si roll-playing.
Temele principale ale cursului sunt:
- Elementele de baza ale profesiei de PR
- Tehnici de redactare in relatii publice
- Comunicarea in retelele sociale
- Platforme de comunicare si promovare
In urma programului de formare, participantii vor sti:
- Sa aleaga si sa construiasca tipul de campanie si strategia de comunicare potrivite, in functie de companie, produs, serviciu si/sau plasarea pe piata.
- Sa stabileasca publicul tinta si sa il fidelizeze
- Sa construiasca un mesaj public
- Care sunt canalele de comunicare pe care isi vor promova mesajele
- Sa construiasca un comunicat de presa si sa il lanseze presei
- Sa realizeze o monitorizare de presa
In cadrul training-ului va fi prezentat si un studiu de caz al unei campanii de comunicare desfasurate de Creative Business Management, pentru a exemplifica concret activitatile de Relatii Publice. Cursul este acreditat de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Inovarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor - CNFPA
Trainingul se desfasoara pe parcursul a 3 zile: 30-31 martie-1 aprilie 2012, la sediul firmeni Creative Business Management din Sitraco Center, Splaiul Unirii nr 6, Bl. B3A, etaj 1, sector 4, Bucuresti, dupa urmatorul program:
- Vineri: 17:00-19:30
- Sambata: 10:00-16:00
- Duminica: 10:00-16:00
Costul formarii de persoana este de 400 lei, fara TVA. Plata se realizeaza inainte de inceperea cursului, prin transfer bancar sau numerar la sediul firmei mai sus mentionat.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro