Pe parcursul a doua zile de curs, participantii vor invata de la trainerul Bogdan Chelu cum sa creeze o strategie de vanzari eficienta. Cu ajutorul exercitiilor practice si a jocurilor de rol, cursantii vor trece prin cele patru etape esentiale ale vanzarii:
Etapa 1 : „Cunoaste-ti interlocutorul si vei stii cum sa vinzi”.
- Dezvoltarea surselor de clienti si gestionarea metodelor de contactare a clientilor.
- Tehnici de interpretare a comportamentului consumatorului
- Modalitati de identificare a nevoilor clientilor
- Alegerea publicului tinta potrivit pentru fiecare tip de produs
Etapa 2: Trasforma NU in DA
- Cele sapte tehnici de rezolvare a obiectiilor unui client in initierea vanzarii
- Cum raspundem unui client care nu stie ce isi doreste
- Cum vindem unui client care da raspunsuri negative inainte de a asculta oferta
- Tehnici de negociere: Ce negociem: Pret sau valoare?
Etapa 3: Strategie si planificare in atingerea obiectivelor
- Prioritizarea clientilor si alocarea resurselor
- 12 metode prin care construim loialitatea
- Negocierea cu factorii de decizie
- Vanzari la telefon: Ce spunem dupa „Buna ziua”?
Etapa 4 : Psihologie si motivatie in vanzari
- 5 moduri de autocontrol al atitudinii negative
- Ascultarea activa in vanzari
- Gestionarea emotiilor in managementul clientilor
- Setarea personala pentru succes
La finalul cursului participantii vor putea obtine un certificat acreditat de ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari), in urma unui examen. Costul de participare la curs este de 500 de lei. Numai in luna septembrie participantii pot beneficia de o reducere de 50% pentru al doilea cursant inscris.
Pentru mai multe detalii despre oferta si desfasurarea cursului puteti gasi la numerele de telefon 0743.183.353/ 031.428.24.44 sau prin email la [email protected]. Persoana de contact: Ruxnadra Simion, coordonator training.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro