Creative Business Management te invita la un curs de PR creativ, in care vei putea sa descoperi cum pasiunile si hobby-urile tale pot deveni mijloace de promovare ale produselor pe care vrei sa le prezinti. La finalul cursului vei avea o strategie de PR pe care o vei putea implementa alaturi de trainerul tau pe o perioada de trei luni.
Vino pe 4-6 iulie 2014 la cursul PR creativ pentru antreprenori si manageri si vei afla totul despre modul in care publicul percepe informatiile pe care organizatia ta le ofera.
In cadrul cursului vei afla CUM SA:
- Masori perceptia publicului asupra organizatiei tale
- Urmezi regulile clasice de PR fara a cadea in capcana cliseelor
- Faci un plan de campanie in functie de obiectivele urmarite
- Gasesti partenerii care te vor ajuta sa consolidezi imaginea organizatiei
- Dezvolti o campanie online credibila
- Interactionezi cu publicul tau pe retelele de social media
- Afli ultimele tendinte in PR
- Transformi interesul pentru un produs in vanzari efective
Ce activitati presupune cursul?
Pe parcursul a trei zile de training, veti afla ca regulile PR-ului pot fi re-descoperite intr-un mod creativ. De asemenea, veti vedea studii de caz, exemple, campanii bine implementate sau mai putin inspirate. La finalul cursului veti pleca cu idei, resurse si prieteni noi.
Cursul se va desfasura in Bucuresti, la sediul agentiei Creative Business Management din Splaiul Unirii nr. 6, dupa urmatorul program:
- Vineri, 4 iulie 2014 : 15.00- 19.00
- Sambata, 5 iulie 2014: 10.00- 16.00
- Duminica, 6 iulie 2014: 10.00- 16.00
Costul participarii este de 400 lei de persoana, iar ultima zi de inscriere 2 iulie 2014
Se acorda si reduceri de grup:
- 5%/ cursant- pentru participarea a 2 persoane(colegi/prieteni)
- 10%/cursant- pentru participarea a 3 persoane(colegi/prieteni)
- 15%/cursant- pentru participarea a mai mult de 3 persoane (colegi/prieteni)
Trainerul cursului va fi Bianca Preda, expert in comunicare cu o experienta in derularea campaniilor de PR pentru companii romanesti sau multinationale. Experienta acumulata ca jurnalist in cadrul unor dintre cele mai importante cotidiene sta, in continuare, la baza activitatii sale de PR. „Gandeste ca un jurnalist, scrie ca un PR” este motto-ul pe care Bianca il aplica in toate strategiile pe care le realizeaza. In prezent, Bianca dezvolta si implementeaza strategii de comunicare organizationala, media relations, organizare de evenimente si online reputation management. Experienta practica in PR si implicarea sa in numeroase campanii de informare sunt ingobate intr-un curs interactiv, unde cei care doresc sa activeze in domeniu pot gasi raspunsurile cautate. In 2012 a obtinut certificarea in management de catre Institute of Leadership and Management din Marea Britanie.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro