Curs Ospatar Chelner

24 aprilie 2013
Autor:
office@profesionalnewconsult.ro_

Competente dobandite:
 modalitati de servire si de asigurare a satisfactiei clientilor
 modalitati de conversatii cu clientii si de notare a cerintelor acestora;
 servirea clientilor conform cerintelor acestora;
 prezentarea preparatelor si bauturilor ce sunt solicitate de clienti

Tematica:
Tematica va cuprinde metode de servire la cererea consumatorilor a preparatelor culinare, bauturi si alte produse comestibile. Obiectivul minimal pe care-l urmareste este satisfacerea momentana a consumatorului, iar obiectivul maximal este sa-l convinga pe acesta ca, de fiecare data cand va reveni, va avea aceleasi satisfactii. Efectul astfel obtinut se va materializa in planul ridicat al incasarilor, in afluxul consumatorilor. Serviciul propriu-zis consta in primirea clientilor si stabilirea relatiei cu acestia (salutul, pronuntarea numelui clientului, daca este cunoscut, informarea lor sugestiva, verbala si prin lista).

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram