De 20 de ani Saint Gobain Rigips este emblema calitații în România

2 octombrie 2014

În decursul celor 20 de ani, Saint-Gobain Rigips a devenit pe piața locală o emblemă a calității și a soluțiilor de ultimă generație. Compania și-a dezvoltat continuu portofoliul de sisteme, produse şi servicii, oferite în domeniul amenajărilor interioare, ce răspund celor mai dificile provocări precum dezvoltarea durabilă, eficienţa energetică şi protejarea mediului înconjurător.
“Marca Rigips® împlinește anul acesta o vârstă frumoasă care aduce cu ea multe împliniri. Sunt 20 de ani de prezență pe piața românească, timp în care Saint-Gobain Rigips a câștigat poziția de lider de piață în majoritatea segmentelor în care este prezent și a revoluționat modul de a gândi și de a construi spațiile interioare. Pentru clienți, fie ei arhitecți, dezvoltatori, constructori, instalatori sau pur si simplu clienți finali, numele Saint-Gobain Rigips este de mult timp sinonim cu inovația și calitatea superioară, garantată prin fiecare produs și soluție oferită” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.
În toți acești ani, produsele Rigips® au contribuit la realizarea unor proiecte reprezentative în România precum Sky Tower, Promenada Mall, hotelul Pullman și World Trade Center, Hotel Athenee Palace Hilton, Ateneul Roman, City Gate Tower, Opera House 1 și 2, Chrystal Tower, Hotel Continental Sibiu, Hotel Central Plaza Piatra-Neamț, Teatrul Național București, spitalul Grigore Alexandrescu și maternitatea Regina Maria și multe altele.
De asemenea, ca o recunoaștere a calității produselor și a eforturilor constante făcute de companie pentru a inova și a oferi clienților servicii la cele mai înalte standarde de calitate, Saint-Gobain Rigips a primit, pentru a doua oară consecutiv, statutul de Superbrand la categoria “Household&Construction” pentru anii 2013-2014 în cadrul programul Superbrands România.
Încă de la începutul activității, Saint-Gobain Rigips s-a evidențiat prin inovație, diversificând mereu portofoliul de produse, având în acest moment o gamă de peste 600 de repere, ce includ plăci de gips-carton standard și performante, plafoane fixe și demontabile cu calități acustice speciale, gleturi și tencuieli pe bază de ipsos, profile metalice și accesorii, etc. Circa 35% din cifra de afaceri a companiei este reprezentată de produse puse pe piață în ultimii 5 ani. Produsele Saint-Gobain Rigips răspund cerințelor tot mai dinamice ale beneficiarilor și constructorilor, precum: protecția la foc, izolarea termică și eficiența energetică, izolarea fonică dar și confortul acustic, protecția împotriva umidității, adăugând acestora și o calitate estetică semnificativă.
„Pentru noi este esențial să oferim cele mai bune soluții și produse, la o calitate constant excelentă, răspunzând astfel nevoilor clienților noștri” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.
Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, pe data de 25 septembrie, Saint-Gobain Rigips a organizat un eveniment menit să-i reunească pe toți cei alături de care produsele Rigips® au devenit emblema calității în România. Evenimentul, la care au fost prezenți peste 250 de invitați precum arhitecți, firme de construcții, distribuitori și montatori, a avut loc la Stejarii Country Club și s-a desfașurat în prezența Excelenței Sale, domnul Francois de Saint-Paul, ambasadorul Franței la București, a domnului Alexandru Năstase, secretar de stat în cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, Investiții Străine, Parteneriat Public-Privat și Promovarea Exporturilor și a domnului Francois-Xavier Moser, delegatul General al Saint-Gobain pentru Europa de Est.
În cadrul evenimentului, compania a organizat și două expoziții dedicate Istoriei de 20 de ani pe piața din România: una dedicată proiectelor realizate în domeniile sănătății, educației, rezidențialului, al spațiilor comerciale și administrative, al industriei hoteliere și o a doua dedicată Viitorului unde accentul a fost pus pe produsele inovatoare ale companiei. Expoziția Viitor a cuprins soluții pentru rezistența la impact, rezistența la umiditate ridicată în interior și exterior, claritatea discuțiilor în și între încăperi precum și două soluții în premieră pe piața din România: tehnologia Activ’Air care descompune până la 70% din compușii organici volatili (formaldehida) și un glet magnetic care le permite beneficiarilor să-și folosească din plin creativitatea la aranjarea obiectelor de decorațiuni suspendate. Expoziția a ilustrat încă o dată caracterul inovator al grupului Saint-Gobain aflat în top 100 cele mai inovatoare companii din lume.
În cadrul evenimentului, Saint-Gobain Rigips a premiat 15 parteneri în funcție de criterii precum: cea mai îndelungată colaborare, volumul de produse Rigips® utilizat la proiecte, diseminarea inovației în piață, educarea pieței, excelență în montaj, etc. Printre firmele premiate se numără: Conti Impex 93, Dedeman, Ambient, Salus International, Bog’Art, ACMS, Aedificia Carpați, Avatti Grup, Dani Lev International, Portland Trust, Strabag, Westfourth Architecture, AR Design și Carpați Proiect.
Despre Saint-Gobain Rigips
Prezent de 20 de ani pe piața din România, lider al segmentului materialelor de construcții pe bază de ipsos, Saint-Gobain Rigips a investit continuu în creșterea nivelului de cunoștințe și aptitudini al celor ce lucrează cu produsele sale, numele companiei devenind un sinonim pentru categoria de gips-carton.
Saint-Gobain Rigips inovează an de an, propunând pieței noi produse ce răspund nevoilor de confort termic, acustic, de protecție la umezeală și la foc, precum și noi soluții pentru pereți, pardoseli, tencuieli și plafoane fixe sau demontabile, apte de a crea forme funcționale și estetice interesante în mall-uri, teatre, spitale și clinici, hoteluri, spații de învâțământ și chiar acasă la noi. Deși nu-l vedem, Rigips® este pretutindeni în viața noastră, zi de zi.
Compania are trei unităţi de producţie: o unitate de procesare a rocii în comuna Mihai Viteazu, judeţul Cluj, o fabrică de plăci de gips-carton şi o fabrică de ipsos de construcţii şi ipsos industrial, cu spaţii de depozitare proprii, toate situate în Turda, şi un depozit în Bucureşti. Întreaga echipă este formată din peste 250 de angajaţi, compania fiind prezentă la nivel național prin cei peste 200 de distribuitori.
Despre Saint-Gobain
Cu o îndelungată istorie la nivel internaţional, începută în Franţa în anul 1665, Grupul Saint-Gobain este liderul mondial în domeniul Habitat-ului şi al materialelor de construcţii, oferind soluţii inovatoare provocărilor critice ale prezentului: dezvoltare economică durabilă, eficienţă energetică şi protecţia mediului înconjurător.
Grupul operează în 64 de ţări şi numără peste 190.000 de angajaţi la nivel mondial. În 2013 vânzarile Saint-Gobain s-au ridicat la 42 miliarde de Euro. Inovaţia se află în centrul strategiei de dezvoltare a Grupului, care a fost inclus de Thomson Reuters printre cele mai inovatoare 100 de companii din lume. Bugetul destinat cercetării şi dezvoltării a atins în 2013 valoarea de 430 de milioane de euro.
Saint-Gobain este lider mondial, sau european, în toate domeniile sale de activitate.
În România, Saint-Gobain grupează patru societăţi (Saint-Gobain Construction Products cu diviziile Isover, PAM, Rigips şi Weber; Saint-Gobain Glass Romania cu diviziile Glass şi Abrazivi; MTI Impex Braşov şi Brodrene Dahl) cu circa 1100 de angajaţi şi operează douăsprezece unităţi de producţie în opt situri industriale localizate în Braşov, Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda şi Suceava.

Pentru mai multe informatii: Laura Maricescu, THE PRACTICE - [email protected] și 0752 751 065

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram