Content marketingul sau, în traducere neaoșă marketingul prin conținut pare să fie punctul esențial al strategiilor de marketing, SEO și PR pe care companiile deschise către online ar trebui să-l adopte dacă vizează ca, în următoarele 11 luni și câteva zile să „ridice capul” și să se remarce în puzderia de oferte speciale, reduceri peste reduceri, avantje client peste avantaje client sau evenimente speciale ca Black Friday, Paște sau Crăciun. Un efort pentru definirea și implementarea unei strategii de conținut ar trebui să pornească de la un audit complet al conținutului produs și distribuit în online și nu numai, conținut care să ajungă în fața clienților potențiali pentru a-i atrage în „mrejele comerciale” ale cârligelor de vânzări enumerate mai sus. Se poate ca directorii de marketing să nu se fi gândit încă la conținut ca pilon al dezvoltării durabile a operațiunilor companiei în online, focusându-se doar pe tehnicile clasice de SEO, completate de campaniile AdWords sau a reclamelor pe rețelel sociale ca motor al vânzărilor. Ei bine, chiar dacă aceste tehnici, în special campaniile plătite, sunt eficiente pe termen scurt, pe termen mediu și lung, fără o susținere puternică din partea conținutului „construcția” riscă să devină una extrem de fragilă, [...] Citește articolul complet >>>
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro