Toate business-urile din ziua de astazi au un website. Prezenta online este obligatorie daca iti doresti clienti si daca vrei sa oferi informatii cat mai transparente despre produsele si serviciile tale. Nu este suficient sa ai un website, insa. Daca vrei vizitatori pe el, trebuie sa gasesti solutii cat mai variate de promovare online. Una dintre cele mai eficiente forme de promovare online este SEO ( Search Engine Optimization).
Conform celor de la MaximPromotion, o companie cu experienta vasta in promovarea online, SEO ( acronim de la Search Engine Optimization) este procesul prin care paginile web ajung sa apara pe primele locuri in cautarile Google, Bing si a altor motoare de cautare.
Daca ai un site ai nevoie de SEO dintr-un motiv cat se poate de simplu: aduce trafic relevant. Toata lumea care cauta ceva deschide Google-ul si gaseste informatiile de care are nevoie. Daca vinzi pantofi, cei care cauta pantofi vor ajunge rapid la tine atunci cand esti pe prima pagina in Google.
Un SEO bine facut poate atrage trafic relevant, fara a genera costuri foarte mari.
Procesul SEO este unul destul de complex si de lunga durata. Cea mai buna optiune pe care o ai este de a apela la o firma specializata, care sa te ajute cu sfaturi, cu crearea unei retele de backlink-uri si cu rezolvarea problemelor tehnice ale site-ului. Chiar si atunci cand gasesti acea firma care sa te ajute, trebuie sa stii ca SEO inseamna si o foarte buna calitate a continutului de pe site si a site-ului, in general. Pentru a avea rezultate optime, este bine sa bifezi cateva puncte care contureaza calitatea:
Bine de stiut
Un SEO de buna calitate se face in timp. Daca ai inceput o campanie SEO, rabdarea este esentiala. Rezultatele pot aparea dupa 3-6 luni, insa odata ce apar, sunt cat se poate de vizibile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro