De ce este LinkedIn cea mai scumpa retea sociala potrivita promovarii afacerilor din Romania

26 mai 2015

Facebook este cea mai mare retea sociala in Romania si la nivel mondial, dar publicitatea se rezuma la nivelul business-to-consumer, pe cand LinkedIn este preferata pentru promovarea business-to-business. Este singura platforma construita in jurul evolutiei profesionale a companiilor si angajatilor, dar si in jurul abilitatilor. Sistemul de publicitate este similar celui de la Google, adica pay per click (PPC). LinkedIn are o rata de conversie de 2,27% (conform unui studiu Hubspot realizat pe un esantion de 500 de companii), iar fiecare campanie are nevoie de un buget minim pe zi de 10 dolari. Suma minima pentru click este de doi dolari, iar inainte de a putea porni o campanie de publicitate trebuie platita o taxa de activare a contului de advertiser de patru dolari.
LinkedIn a fost fondata in 2002 si la nivel mondial are peste 250 de milioane de utilizatori. Succesul in promovare pe aceasta platforma vine din numarul redus de advertiseri, dar si din directionarea unei campanii pentru acel public de care o companie are nevoie pentru a-si vinde serviciile. Cat despre public, cel mai consistent are o varsta intre 25 si 35 de ani (210.116 de utilizatori), urmat de cel cu varsta intre 35-55 de ani (127.263 de utilizatori) si cel intre 18-24 de ani (106.852 de utilizatori).

„Google si Facebook sunt cele mai populare platforme pentru publicitate catre utilizatorii finali, dar companiile din Romania n-ar trebui sa piarda din vedere LinkedIn. Desi in Romania este privita mai mult drept o retea dedicata angajarii si interactiunii pe plan profesional, este o platforma foarte buna pentru companiile care doresc sa isi promoveze eficient produsele. Ofera cea mai buna rata de conversie si companiile se pot remarca in «zgomotul» publicitatii online, odata ce aleg mediul potrivit pentru ele“, a declarat Marius Lazarescu, director si fondator Today's. „Ultimii ani ne-au aratat ca nisele au tot mai mult succes si s-au dezvoltat tot mai multe canale pe care se pot promova. Intr-un astfel de context este mult mai productiv sa investesti mai mult intr-un canal cu o rata de conversie mai mare decat sa incerci atragerea clientilor dintr-un public mai mare si poate mai putin interesat de produsele tale“, a mai spus Marius Lazarescu.

Today's recomanda publicitatea pe LinkedIn pentru acele companii care au de oferit servicii B2B si celor care recruteaza noi angajati, fiind usor de atras manageri de HR, directori generali sau manageri generali. De asemenea, cei din industria auto il vor gasi un mediu potrivit si este util pentru cei care organizeaza conferinte specializate, traininguri, teambuildinguri sau vand produse din zona luxury.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram