De Ziua Copilului micii antreprenori de la KEN Academy s au “jucat de a business ul” in parcul Herastrau

4 iunie 2013
Autor:
dowmedia08

Bucuresti, 3 iunie – Asociatia KEN Institute, dezvoltatoarea celui mai nou si inovator program educational de antreprenoriat dedicat copiilor, KEN Academy, a desfasurat sambata, 1 iunie, o actiune speciala de training de vanzari in parcul Herastrau. Participanti au fost chiar copiii, cursanti ai acestui program de business, ei alegand sa-si petreaca prima zi de vara aplicand cunostintele dobandite la cursuri prin interactionarea directa cu lumea clientului si promovarea de briose si ice tea natural.

Copiii de la KEN Academy au pregatit pana in cele mai mici detalii aceasta actiune, ca niste adevarati profesionisti de marketing si sales: au pictat si desenat postere si materiale promotionale, au ales textele pentru materiale, au realizat decoratiuni speciale ale standului si au pus in scena momente artistice muzicale, toate acestea fiind menite sa promoveze produsele si sa atraga publicul dorit. Ca la orice vanzare care se respecta, copiii s-au organizat si si-au atribuit roluri pentru asigurarea unei functionalitati de succes a intregii actiuni. Iar rezultatele au fost cele scontate, standul lor amplasat in Herastrau adunand tot mai multi curiosi consumatori, familii si tineri, care s-au bucurat de briosele decorate pe loc de copii si de ceaiul natural cu gheata, marca proprie, Bio Flash.

Desi mici, cu varste cuprinse intre 7 si 12 ani, cursantii KEN Academy nu s-au aflat la primul proiect de acest gen, acesta fiind al patrulea eveniment organizat de ei, cu sprijinul si supervizarea trainerilor KEN Academy, care incearca pe aceasta cale sa aplice o educatie practica, incurajand si alimentand viziunea economica a celor mici cu informatii si experiente moderne de vanzare si negociere.

In cadrul KEN Academy, invatarea nu se face doar la nivel teoretic, ci mai ales cu concepte concrete, adaptate vietii reale, avand o abordare mult mai practica si mai moderna fata de scoala traditionala. Copiii intra in lumea afacerilor, interactioneaza direct cu mediul economic, viziteaza companii si fabrici, se intalnesc cu manageri, lideri si oameni de succes si experimenteaza proiecte de constructie a propriilor lor afaceri. Astfel, procesul de studiu este dezvoltat prin activitati placute, dinamice, pe principiul invatarii prin experienta. De asemenea, de-a lungul cursurilor, copiilor le sunt testate si dezvoltate abilitatile personale si sociale.

“Consider ca o buna perspectiva, o vedere strategica poate fi in folosul oricui, in special in contextul in care aceste abilitati sunt dezvoltate de la varste mici.” declara fondatorul KEN Academy, Liviu Lepadatu, care sustine ca ideea acestui program a fost pusa in practica initial pentru copiii sai si dezvoltata ulterior unui public mai larg, avand la baza tendintele educatiei economice la nivel global. “Obiectivul fundamental al programului este sa ajute copilul sa inteleaga ca poate fi independent financiar, daca dezvolta proiecte care adauga valoare.” afirma cu incredere fondatorul programului.

Descoperirea, joaca, inventia, experimentarea si interactionarea fac parte din mixul de elemente principiale ale scolii KEN Academy. Este dovedit faptul ca cel mai mare grad de asimilare provine din activitatile practice si exemplele reale, pe care apoi copiii le interpreteaza si le aplica in viata reala. Astfel se asigura factorul interactiv al training-ului, in care profesorul aduce un aport de 30% sesiunii, iar copiii contribuie cu restul de 70%, pentru rezultate maxime si de durata.

De altfel, misiunea KEN Academy este ca fiecare copil sa stie ca este capabil sa dezvolte propriul plan de afaceri, sa stie cum sa actioneze, sa fie familiarizat cu modul de organizare si gestionare a unei companii. Fiecare student este stimulat in asa fel incat sa ajunga sa-si descopere potentialul maxim si sa depuna eforturi pentru a-l atinge. Misiunea scolii este ca fiecare copil KEN Academy sa devina constient ca in interiorul sau se afla o multitudine de posibilitati care merita sa fie descoperite si apoi apreciate de catre cei din jur.

Proiectul educational KEN Academy contine module interactive care ii ajuta pe copii sa descopere, prin intermediul unor discutii captivante si activitati practice, modul in care functioneaza mecanismele de planificare si gestionare a unei afaceri si efectele pe care anumite decizii le pot avea asupra rezultatelor. Modulele au continut diferentiat in functie de nivelul de varsta, dar acopera: educatia antreprenoriala, dezvoltarea abilitatilor de vanzare si negociere, gestiunea operationala si educatia financiara.

Structura si organizarea programului educational KEN Academy
Programul KEN Academy se desfasoara pe durata a 9 luni si are 3 componente: sesiuni teoretice, vizite in cadrul unor companii sau fabrici si actiuni de marketare de produse si servicii. Cursurile teoretice si vizitele la companii se desfasoara saptamanal, alternand in functie de obiectivele cursului. Atat sesiunea teoretica, cat si cea practica (vizita la companii) se desfasoara pe parcursul a 90 de minute. Iar o data pe luna, are loc o sesiune de training de vanzari, pregatita de copii in avans si coordonata de trainerii KEN Academy. In cadrul acestei etape se organizeaza activitati unde isi pot pune in practica cele invatate, comunicand si negociind in direct cu clienti reali. Produsele promovate sunt achizitionate sau chiar produse de micuti. Locatiile unde se desfasoara in mod obisnuit aceste evenimente sunt: mall-uri, targuri, muzee si parcuri. Scopul acestei componente este de a deprinde cei 4 P ai marketing-ului (produs, pret, promovare, plasament), precum si abilitati de vanzare si negociere.

Despre KEN Academy
KEN Academy este un program educational adresat copiilor, dezvoltat si organizat de Asociatia KEN INSTITUTE, organizatie non-profit, cu sediul in Bucuresti.
Cursantii sunt incadrati pe grupe de varsta, dupa cum urmeaza: grupa primara (7 – 9 ani) si grupa secundara (10 – 12 ani). KEN Academy isi propune sa ii pregateasca pe copii pentru a reusi in economia de piata, pentru a intelege circuitul banilor si pentru a dobandi competente de tip antreprenorial. Primul sezon al programului educational a fost demarat in luna ianuarie 2013 si se va incheia la finalul lunii iunie a acestui an. Va fi urmat de un nou sezon, incepand cu luna septembrie. Inscrierile pentru noul an in academia KEN vor incepe inca din luna iunie.

Mai multe informatii despre KEN Academy sunt disponibile pe website-ul scolii si pe pagina oficiala de Facebook.

Contact presa
Catalina Alexandra Ion
Media Associate GolinHarris
E-mail: [email protected]
Mobil: +40 743 009 493
Telefon: +40 21 301 00 51

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram