De peste 40 de ani, DERO poartă o fărâmā de România în numele său. În tot acest timp a adus beneficiile vieţii moderne în casele românilor prin inovaţiile sale, fără să uite de unde vine şi ce nume poartă.
DERO e mândru că aparţine acestor meleaguri şi de respectul românilor care l-au numit anul acesta printre cele mai mari 10 mărci românesti. DERO spală cu drag pentru hainele curate-curate, pline de prospeţimea care te însoţeşte mult, mult timp. Şi cu drag de prospeţimea firii curate româneşti.
Spală româneşte!
În luna octombrie, DERO a lansat campania “Spală româneşte”, care îşi propune să readucă în prim-plan spiritul şi tradiţiile româneşti într-o manieră inedită. Prin înscrierea codului promoţional de pe pachetul de detergent DERO, consumatorii pot câştiga zilnic o maşină de spălat Arctic, un alt brand cu tradiţie în România.
Campania va fi comunicată în toate mediile, TV, radio, presă scrisă, online, dar şi instore, unde consumatorii vor avea posibilitatea să câştige prin loterie la finalul campaniei ii tradiţionale româneşti şi instant CD-uri cu muzică din folclor, sau produse DERO.
Campania se va derula în perioada 1 octombrie - 30 noiembrie. Iile ce vor fi oferite premiu sunt lucrate manual de meşteşugari din Muntenia, Oltenia, Moldova şi Transilvania şi transmit prin ţesătura lor istoria României de veacuri. De asemenea, în spoturile TV şi radio, Loredana Groza reinterpretează în stilul caracteristic melodia Ciuleandra a Mariei Tănase.
“Spală româneşte” este campania unui brand care ȋn cei peste 40 de ani de existenţă şi-a onorat, prin fiecare campanie, identitatea. Suntem români, avem obiceiuri şi tradiţii frumoase, moştenite de generaţii şi este datoria noastră să le transmitem mai departe.
Prin această iniţiativă, DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti, ȋşi propune să reamintească românilor care sunt valorile autentice şi să contribuie la creşterea mândriei naţionale.”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director, Unilever South Central Europe.
Cu ocazia lansării campaniei “Spală româneşte”, toţi angajaţii Unilever au purtat ii tradiţionale în semn de susţinere a inițiativei DERO.
DERO ocupă poziţia a şasea în topul celor mai mari branduri româneşti
DERO a urcat până pe poziţia a şasea în topul celor mai puternice branduri româneşti în 2013, conform studiului realizat de revista Biz şi Unlock Market Research în cadrul BrandRO.
La prima ediţie din 2010, DERO s-a clasat pe poziţia 34, urmând ca în 2011 şi 2012 să se situeze pe poziţiile 27, respectiv 14.
“Majoritatea brandurilor ce fac subiectul acestui top se regăsesc până la urmă în patrimoniul național și fiecare dintre noi ar trebui să fie mândru că este responsabil de soarta lor. Sunt mărci emblematice pentru români, mărci care au evoluat odată cu societatea. Această recunoaștere din partea consumatorilor (locul 6 în top pentru Dero) marchează un eveniment important din viața brandului DERO.
DERO este brandul care încearcă să treacă dincolo de normele categoriei sale printr-o comunicare neconvențională, dar în același timp asumându-și moștenirea. Astăzi are recunoașterea oficială a unui brand puternic, care mai are încă multe de spus pe piața din România”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe, cu ocazia evenimentul de lansare a topului.
Despre DERO
DERO este liderul în volum al pieţei detergenţilor de rufe din România, o marcă românească modernă, cu o tradiţie de peste 40 de ani. Lansat pe piaţa din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenţi din Ploieşti, DERO a ajuns în timp să fie marca sinonimă cu “detergentul”.
Brandul DERO a fost achiziţionat în anul 1995 de compania Unilever odată cu fabrica de detergenţi de la Ploieşti, fapt ce a însemnat începerea procesului de inovaţie prin modernizarea produsului, a ambalajului şi alinierea la standarde occidentale, dar totodată şi păstrarea specificului 100% românesc.
DERO a simțit în permanenţă nevoile consumatorilor săi, în anul 2000 fiind prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”.
Campaniile DERO sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “parfumul anilor cei mai frumoși”, momentele din viaţa brandului DERO sunt şi acum rememorate de consumatorii români. Începând din octombrie 2012, DERO a devenit şi mai prietenos, avându-l alături pe Clăbucel, celebra mascotă DERO. Prezent în toate comunicările de brand, Clăbucel a fost îndrăgit rapid, fiind jucăuş, amuzant şi harnic.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro