În aceste context, DERO a decis să devină un promotor al bucuriei și să premieze simbolic publicațiile care au folosit cuvântul bucurie de cele mai multe ori în articolele publicate în decursul unei luni de zile.
În intervalul 20 februarie – 20 martie, au fost monitorizate publicațiile print centrale, publicațiile online și blogurile cu scopul de a identifica de câte ori s-a regăsit cuvântul “bucurie” în conținutul editorial.
Din dorința de a atrage atenția asupra necesității unei contra-oferte informaționale pozitive, DERO a decis să publice rezultatele studiului astfel, încurajând folosirea unui ton optimist care să aducă bucurie în viața oamenilor.
Rezultatele monitorizării principalelor publicații în funcție de numărul de mențiuni a cuvântului bucurie sunt:
- În zona de online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvântul bucurie
- Jurnalul National este cotidianul care a menționat cuvântul bucurie de 29 de ori
- Săptămânalul Formula As a utilizat cuvântul bucurie de 30 ori
- Revista lunară Psychologies a folosit cuvântul bucurie de 10 ori
- Blogul unde a fost a utilizat cel mai des cuvântul bucuria este: scacuncristina.blogspot – 90 de mențiuni
DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti aduce în prim plan bucuria inocentă a copilariei prin parfumul și culorile vibrante ale noului produs DERO 2in1 Parfum de Bucurie.
DERO 2in1 Parfum de Bucurie a apărut din dorința brandului de a oferi consumatorilor cât mai multă bucurie prin parfumul inspirat de miresmele Florilor de Sânziene si Roua Zorilor ce învăluie simțurile și readuc copilăria plină de veselie în viața tuturor.
Începând cu februarie 2014, parfumul surprinzător al ediției limitate DERO Parfum de Bucurie poate fi găsit în magazine în pachete de câte 2, 4, 6 sau 8 kg.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro