Design de ambalaj – existența deplină a mărcii

8 martie 2022
Autor:
Bullet Media Advertising SRL-D

Fără design de ambalaj, existența deplină a mărcii este imposibilă. Dezvoltarea designului de ambalaj nu începe imediat. În prima etapă este necesar să se dezvolte o strategie a companiei, poziționarea acesteia și să se vină cu un nume. Componenta vizuală este un sistem de elemente care formează o imagine recunoscuta, inteligibila pentru publicul tinta, prin care poți distinge compania, precum si produsele si serviciile acesteia. Componentele vizuale includ: logo-ul, identitatea corporativă, ambalajul, eticheta, designul site-ului web, navigarea, spațiul în care există compania, îmbrăcămintea corporativă, vehiculele de marcă.

Designul de ambalaj ajută la:

  • Crearea unei imagini unice va distinge compania de concurenți.
  • Face produsele sau serviciile memorabile.
  • Face o impresie asupra clienților.
  • Construiește un atașament emoțional al publicului țintă față de produse.
  • Construiește loialitatea mărcii.
  • Reduce cheltuielile de PR.

Designul de ambalaj nu este un design de artă, nu este o piesă de artă, ci conținut vizual care servește ca instrument pentru dezvoltarea afacerii. Reflectă caracteristicile companiei, oferă o descriere clară a bunurilor sau serviciilor, interacționează cu dorințele publicului țintă.

Care sunt cerințele de proiectare pentru design de ambalaj?

Individualitatea este unul dintre fundamentele unui brand. Prin urmare, dezvoltarea componentelor vizuale se referă la un proces personalizat. Cu toate acestea, există cerințe generale pe care trebuie să le îndeplinească un design de ambalaj de calitate:

Memorabilitatea. Comunicarea vizuală nu trebuie să fie complicată, supraîncărcată cu elemente inutile. Ar trebui să fie concentrată pe ușurință, ușurință de percepție și armonie. Elementele imaginii ar trebui să fie corect combinate între ele și să nu fie similare cu ale concurenților.

Logica. Componentele vizuale trebuie să transmită informații veridice despre un produs sau serviciu: apartenența la un grup de produse, preț și alte caracteristici.

Atractivitatea. Creativitatea este un plus pentru valoarea produsului. O idee originală este capabilă să construiască o legătură emoțională cu publicul țintă, să crească vânzările și profiturile.

Adaptabilitate. Designul de ambalaj ar trebui să arate bine pe orice pachet de produs.

Un design de ambalaj bun trebuie să îndeplinească toate cele patru caracteristici, și doar în acest fel nu se poate pierde, nu se estompează sub presiunea concurenților.

Dacă afacerea nu se limitează la un chioșc, designul de ambalaj va ajuta la construirea de relații puternice cu publicul țintă, va atrage potențiali cumpărători, va crește gradul de conștientizare și va crește vânzările. Designul de ambalaj nu este doar unul vizual, ci și o strategie, poziționare, idee. Prin urmare, componenta vizuală va funcționa pentru a extinde piața, a sprijini lansarea de noi bunuri sau servicii și, de asemenea, va ajuta la ocuparea unei poziții puternice într-un anumit segment de piață.

Daca ai nevoie de un design de ambalaj, nu ezita sa ne contactezi.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram