Despre performanta in business: mituri si realitati Doina Binig Vice Presedinte Strategie si Chief Operating Officer Siveco Romania speaker la

1 decembrie 2013

DOINA BINIG, Vice Presedinte Strategie si Chief Operating Officer, Siveco Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN! BUCURESTI – marti, 3 decembrie 2013, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel Hotel – si va discuta cu participantele despre performanta in business: mituri si realitati.

“Cum se masoara performanta si ce valente are in prezent, vom afla de la dna Doina Binig, care sprijina vizibilitatea femeilor in afaceri si conduce proiectele de optimizare a proceselor companiei Siveco, singura din Romania care a implementat proiecte pe 4 continente oferind solutii IT in diverse domenii de activitate.”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

DOINA BINIG
S-a alaturat echipei SIVECO Romania in 2007 si in prezent ocupa pozitia de Vicepresedinte Strategie si Chief Operating Officer. Din aceasta pozitie, doamna Binig coordoneaza activitatile de dezvoltare si optimizare a strategiei companiei si monitorizeaza implementarea acesteia, coordoneaza activitatile liniilor de business si conduce proiectele de optimizare a proceselor companiei. Totodata, este implicata in proiecte europene care vizeaza cresterea importantei si vizibilitatii femeilor in afaceri. SIVECO este singura companie de software din Romania care a implementat proiecte in 27 de tari de pe 4 continente oferind solutii IT pentru domeniile esentiale ale societatii: educatie, sanatate, agricultura, economie, cultura si mediu. Pana in 2007, dna Binig a ocupat pozitii similare in conducerea unor firme importante de IT si consultanta, lideri mondiali in aceste domenii.

ACCESUL LA EVENIMENT
COSTUL unui eveniment este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus). Accesul la eveniment se face doar dupa ce se primeste confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 15% discount din costul taxei de participare.
Detalii si rezervari: [email protected]

BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT
•Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati •Acces la informatii de business
•Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee │19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului │20:20 – Q&A
20:40 – Tombola │20:45 – Business Networking
DESPRE EVENIMENTELE MEET THE WOMAN!
Seria evenimentelor Meet the WOMAN! reprezinta, din anul 2009, evenimente de business networking, cu frecventa lunara, care ofera teme de actualitate, promovarea afacerilor si a femeilor-lider care au obtinut excelenta in profesia lor. Proiectul se adreseaza femeilor aflate la inceputul vieţii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Fiecare eveniment este structurat in trei parti: o sesiune initiala de prezentare a fiecarei participante, una mediana, in care speakerul invitat prezinta o tema de business in 30 de minute si initiaza un dialog cu audienta, si o sesiune finala de business networking, in care se pun bazele viitoarelor contracte.
Aflati ce inseamna proiectul Meet the WOMAN!, ce beneficii au membrele FEMEI IN AFACERI si ascultati testimonialele celorlalte membre!
Organizate de FEMEI IN AFACERI, cea mai activa comunitate profesionala de business dedicata femeilor din Romania, aceste evenimente reprezinta un bun prilej pentru participante de a obtine noi contacte de business, de a-si dezvolta afacerea si de a-si promova serviciile in cadrul proiectului Meet the WOMAN! care reprezinta un model de succes in ceea ce inseamna business networking-ul in Romania.
Femeile de afaceri din Romania sunt preocupate de crearea unui mediu de business sanatos, demonstrat prin prezenta lor constanta la evenimentele Meet the WOMAN!
Cele mai multe intreprinzatoare participante s-au orientat, pentru dezvoltarea unei afaceri, catre domenii variate: magazine online cu produse bio, dermatocosmetice, produse pentru copii, design floral, avocatura, clinici medicale, consultanta de imagine, agentie de social media etc. In Romania, aproximativ 37.000 de femei detin o firma, varsta medie la care acestea intra in antreprenoriat fiind de aproximativ 40 de ani.
PARTENERI
Capital Plaza Hotel • Helvetansa • Class Living • Iconic Food Wine&Design • UPC Business • World Class • NISSA • Nomenius • Level Tour • Ivatherm • A_BEST • En Rose
PARTENERI MEDIA
manager • avocatnet • incont • romania-insider • cariereonline • business-review • businessdays • Transilvania Business • Manager Express • businesslive • RisCo • PTIR • Zile si nopti
DESPRE FEMEI IN AFACERI
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul Femei in Afaceri, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Anul 2013 a insemnat deschiderea primelor doua sucursale la Brasov si Cluj-Napoca.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 4 ani de existenta.
Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI
Relatii cu presa: [email protected]

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram