DespreSparo publica datele Pieţei SPA din România

4 iunie 2014

Potrivit analizei realizate de cãtre DespreSparo, în anul 2013, în România, au apelat la servicii de relaxare 124.000 de români şi 26.000 de străini. Din totalul de 6,5 mil. EUR nu fac parte abonamentele la sali de fitness sau piscine şi nici alte terapii care nu sunt incluse în categoria serviciilor de relaxare (ex. Masaje anticelulitice sau alte tratamente de slăbire şi înfrumuseţare). Rezultatele studiului aratã că preţul mediu al unui tratament de relaxare în România este de 150 lei.
În anul 2013 şi la începutul anului 2014 au fost deschise mai multe centre spa de talie internaţională (Premier SPA, Stejarii Country Club), atât din punctul de vedere al calităţii serviciilor oferite, cât şi din cel al dotărilor. Ele se alăturã altor investiţii importante din anii anteriori, care deja au contribuit semnificativ la dezvoltarea pieţei spa din România. Dar totodată se remarcã numeroase investiţii în zone spa în cadrul pieţei Balneo, detaliate în paginile broşurii SPA Business.
„Anul 2014 a început nesperat de bine, întrucât DespreSparo se dovedeşte a fi o bună punte de legătură între două sectoare care ar putea da naştere unor colaborări de mare anvergură: SPA-ul şi balneologia. Am dedicat, aşadar, o parte însemnată a broşurii unui concept în care credem cu adevărat: BalneoSPA”, afirmã Ioana Marian, fondator şi director general DespreSparo.
Broşura „SPA Business 2014” reuneşte şi descrieri ale centrelor SPA deschise în perioada 2013-2014, interviuri cu unii dintre principalii actori ai pieţei SPA din România, investitori şi antreprenori de top ai industriei de profil, precum şi consultanţi specializaţi. Proiectul lansat de DespreSparo este un demers unic în România, fiind prima iniţiativă care reuşeşte să realizeze o sintetizare a tuturor elementelor prezente în cadrul pieţei autohtone de wellness şi spa.
Dintre articolele prezente în broşura, menţionăm şi „Colţul consumatorului”, care include două interviuri (cu Adriana Tãnãsoiu, CEO Depozitarul Central; respectiv Malvina Cservenschi, fondatoarea Malvensky) prin prisma cărora este abordată perspectiva consumatorului de SPA. Un alt material util este legat de situaţia turismului balnear din România; acesta include şi o hartă în cadrul căreia sunt prezentate toate staţiunile autohtone importante şi sunt descrise afecţiunile tratabile cu procedurile aferente. Veţi găsi în broşură şi opiniile celor mai renumiţi consultanţi SPA din România pe diverse teme legate de managementul centrelor de relaxare, dar şi piaţa spa şi perspectivele ei. De asemenea veţi regăsi şi un interviu cu un Resort Spa de referinţă din Europa.

DespreSparo, portalul serviciilor şi informaţiilor SPA din România
Pentru investitori şi manageri, prin secţiunea SPA Business, DespreSparo oferă suportul pe toate axele necesare pentru informare şi pentru dezvoltarea unui centru spa la standarde ridicate (prin articole de specialitate, consultanţã, echipamente, educaţie SPA şi rubrici precum cariere în SPA, ştiri spa internaţionale, târguri şi expoziţii locale şi internaţionale). Totodată este o platformă de networking, care reuneşte cele mai importante nume în domeniu.

Pentru cititori, DespreSparo oferă o paletă largă de servicii în vederea menţinerii unei vieţi echilibrate: programări online la centrele SPA partenere, achiziţie de Gift Vouchere/Carduri SPA, articole de specialitate, programe wellness personalizate pentru companii, programe Spaventura de detoxifiere fizică şi mentală (atât pentru persoane juridice, cât şi pentru persoane fizice). De asemenea, DespreSparo a lansat în februarie 2014 prima Revistă SPA & Wellness din România.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram