Mesajele transmise de companie ii construiesc imaginea, credibilitatea si starnesc reactii din partea publicului tinta. Elaborarea lor este o activitate foarte sensibila. Limba ne poate juca feste, de multe ori, iar cate o nuanta negativa ne mai poate scapa printre minunatele vorbe pe care le transmitem. Daca asa ceva se intampla, demersul de comunicare poate fi compromis pe veci si va trebui lucrat mult si bine pentru a sterge din constiinta publicului greseala facuta. Asa ca, ochii mari si atentie maxima! Vorba aia: "Maxim, am zis!" Mesajele transmise determina pozitionarea companiei, reflecta valorile si trebuie sa se regaseasca in fiecare campanie de comunicare intreprinsa, altfel exista riscul de a deveni incoerent, starnind astfel reactii contradictorii si o bulversare generala. Nu cred ca cineva si-ar putea dori sa provoace haos, politicienii sunt exclusi din aceasta discutie. Cam ce ar trebui sa contina mesajele de marketing si cum ar trebui sa arate acesti "magneti" pentru atragerea de clienti noi, aveti ocazia sa descoperiti in cele ce urmeaza. Continuati cu incredere. Nu va lasati, ce a fost mai greu, a trecut.
Ce ati vazut la cele trei puncte de mai sus este cam ce ar trebui sa faceti. Buuun. Am bifat. Trecem mai departe la cum se poate poate face, sau la rubrica "how to" vorba englezului. Scurt si la obiect, atunci cand va duceti in atelierul de mesterit mesaje corporate, ar trebui, pentru a usura munca sa aveti in cuget si-n simtiri, cateva intrebari:
Pentru a gasi raspunsurile la aceste intrebari, plecati urechea, ascultati, inregistrati, analizati si actionati. Demarati niste sondaje de opinie pentru a simti pulsul pietii si adaptati measajle transmise la datele specifice pe care le aflati. Foarte important, un "must", chiar ar fi sa evidentiati cat mai mult cu putinta beneficiile pe care produsul/serviciul oferit le aduce consumatorilor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro