Dezvoltarea traficului si optimizarea continutului online Curs Internet Marketing

29 martie 2013
Autor:
dowmedia08

Tematica training-ului va include analiza publicului tinta, realizarea planului de dezvoltare a unui site, realizarea unie strategii de dezvoltare de continut, implementarea de campanii de e-mail marketing, optimizare si marketing pe motoarele de cautare, social media marketing si criterii de evaluare ale unui site.

In cadrul cursului de Marketing online din 20-21 aprilie, cursantii vor invata care sunt modalitatile de promovare ce vor creste numarul de potentiali clienti ai unui site si cum sa gestioneze campaniile astfel incat sa obtina rezultate pe termen lung:

• SEM- Search Engine Marketing, Google AdWords, SEO
• SMM- Social Media Marketing – utilizarea de platforme sociale
• Content Marketing- publicare de articole, communicate de presa
• E-mail Marketing- newsletter
• Banner advertising- publicitate prin bannere

La finalul cursului, participantii vor sti:

• Sa gestioneze campanii de optimizare naturala a site-ului(SEO)
• Sa isi plaseze afacerea in cadrul retelelor sociale si sa creasca notorietatea si interactivitatea site-ului in mediul online
• Cum sa comunice cu vizitatorii astfel incat sa ii fidelizeze si sa asigure dezvoltarea afacerii in mediul online
• Ce strategie de fidelizare pot implementa pentru a creste cifra de vanzari
• Cum sa isi plaseze site-ul in prima pagina in Google
• Cum sa deruleze o campanie de promovare prin e-mailing?

De asemenea, participantii vor avea posibilitatea ca prin exercitii de grup sa realizeze un plan de promovare al unui site conform strategiilor prezentate(optimizare site, promovare online, modalitati de crestere a traficului pe site).

Cursul este acreditat de Autoritatea Nationala a Calificarilor, iar la finalul programului de formare, toti participantii vor primi un certificat de absolvire acreditat si recunoscut de Minsterul Educatiei si Ministerul Muncii.

Trainerul cursului va fi Ionutz Condruz, specialist in realizarea strategiilor de optimizare a site-urilor, marketing online si social media. In prezent este Analist SEO/SEM si Account Manager la una dintre cele mai mari companii multinationale de marketing online.

Costul formarii de persoana este de 500 lei. Plata se realizeaza pana in data de 17 aprilie, prin transfer bancar sau numerar la sediul firmei de training Creative Business Management din Splaiul Unirii nr 6, Bl. B3A, etaj 1, sector 4, Bucuresti.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram