LivePR.ro: Să spargem gheața cu o întrebare clasică. Dumneavoastră ați ales comunicarea și PR-ul sau comunicarea și PR-ul v-au ales pe dumneavoastră? Elena Filip: Când am intrat la facultate, comunicarea și PR-ul erau ultimele pe lista mea de opțiuni. Pe vremea aceea, nu luam în calcul altceva în afara unei cariere de jurnalist. Viața ne […]
Adina Ionescu MOL Romania: ''Activitatile de CSR care nu au consistenta sunt percepute ca atare si sunt considerate doar exercitii de imagine"
Adina Ionescu, acum PR and Brand Builder la MOL Romania, a descoperit pasiunea pentru comunicare inca din timpul copilariei. Mai tarziu, pasiunea a devenit cariera construita in mai multe companii multinationale din cele mai diverse domenii de activitate, de la IT si comuncatii, pana la sectorul petrolier. Chiar daca activitatea in cadrul MOL Romania ii lanseaza in permanenta provocari care-i solicita resursele profesionale, pasiunea pentru comunicare o determina pe Adina ca in timpul liber sa ''dea voce" unor proiecte sociale dezvoltate de sectorul ONG.
Iunieta Sandu, Evensys: "Cu bune, cu rele cred ca tinerii romani sunt o speranta pentru mediul de afaceri din Romania"
Iunieta Sandu este in prezent PR & Marketing Coordinator in cadrul Evensys, companie care organizeaza evenimente B2B. Cariera in comunicare a luat startul in cadrul PRIME Brasov, organizatia studentilor de relatii publice si comunicare, unde a coordonat departamentul de PR timp de doi ani. In urma cu doi ani a coordonat Public Speaking Support Group Brasov, unde a sustinut cursuri pentru tinerii ce doreau sa-si dezvolte aceasta latura.
Ana-Maria Cetatean eJobs.ro: "Orice poveste care incepe cu pasiune, creste frumos"
Ana-Maria Cetatean, Brand Manager in cadrul eJobs.ro a inceput sa descifreze meseria de specialist in comunicare si marketing inca din timpul liceului, cand a avut ocazia sa colaboreze la un proiect pentru televiziune. Colaborarea in televiziune a fost inceputul unei perioade de invatare si de implicare in diverse proiecte din domeniul comunicarii si al marketingului atat pentru ONG-uri, cat si pentru companii active in Romania. Rolul pe care Ana il ocupa in cadrul eJobs.ro i-a favorizat intretinerea relatiei cu studentii, cu aspiratiile profesionale ale acestora.
Simona Rosu, TotalPR: "Obisnuinta intr-o agentie de PR este ca fiecare zi sa fie neobisnuita"
Simona Rosu, Senior Account Manager la agentia TotalPR a ajuns sa lucreze in relatii publice si comunicare dupa o experienta in presa scrisa. Din pozitiile de editor pe care le-a ocupat la Capital sau la 9am.ro a avut contact direct cu specialistii in relatii publice si comunicare, cu modul lor de lucru din pozitia de beneficiar direct al muncii pe care acestia o presteaza. Astfel s-a declansat pasiunea pentru aceasta profesie care a determinat trecerea „de cealalta parte a baricadei”.
Andra Spalatelu, Travel Communication: ''Comunicarea este acea tusa de final a oricarui business"
Andra Spalatelu, invitata noastra de astazi este Communications & Events Manager in cadrul unei agentii de PR specializata in domeniul turismului, Travel Communication Romania. Andra a vrut o cariera in diplomatie, tocmai de aceea a urmat Facultatea de Relatii Economice Internationale, dupa care a urmat un program de master in Geopolitica. Pasiunea si chemarea pentru comunicare si PR a descoperit-o in cadrul reprezentantei Natiunilor Unite la Bucuresti. A fost momentul in care a inceput sa urmeze chemarea pentru PR, chemare care a purtat-o catre zona de publishing online, in retail pentru divizia imobiliara a grupului Carrefour dupa care, in PR pentru turism.
Roxana Ibrean PR Manager Auto.ro: "Publicul din Romania este receptiv cat timp i se ofera un serviciu de calitate"
Roxana Ibrean are o experienta de 6 ani in PR. De doi ani s-a specializat pe domeniul auto si cumunica eficient pentru Auto.ro o aplicatie de intermediere a tranzactiilor auto, dar si de informare despre starea acestei piete, dezvoltata de compania Netbridge Development, parte a grupului american de investitii New Century Holdings.
Mara Gojgar, Managing Partner Confident Communications: "PR-ul inca mai lupta sa se faca respectat si inteles"
Mara Gojgar are 9 ani de experienta in Relatii Publice atat in Romania cat si in Spania, iar din anul 2011 Mara este practician acreditat de CIPR Londra.
Inainte de a fonda propria agentie, Mara a lucrat pentru Ogilvy & Mather si The Practice. Mara are o experienta consistenta in gestionarea unor campanii corporate si de brand, insa din anul 2011 s-a concentrat in special pe nevoile de comunicare ale clientilor B2B.
Mara este pasionata de tango, de antreprenoriat si de oameni autentici.
Lavinia Udrea Streetwise PR: Oamenii sunt cu adevarat pregatiti si insetati de lucruri care „sa-i lase cu gura cascata”
Lavinia Udrea vine cu o abordare noua asupra PR prin Streetwise PR, prima agentie de guerilla PR din Romania. Dupa ce a descifrat tainele PR-ului Clasic la Leo Burnett si „secretele” jurnalismului la Realitatea TV, a decis sa se lanseze pe cont propriu cu un concept deosebit. A pornit in aventura Steetwise PR pentru a face PR exact cum vrea, in stil guerilla.
Nicoleta Ciocov: "Sunt inca prea putine ONG-uri in Romania care au o linie coerenta de comunicare"
Nicoleta Ciocov, invitata noastra intr-un nou "Dialog cu si despre PR" este Responsabil Relatii Publice in cadrul Pentru Voi, ONG care militeaza despre drepturile persoanelor cu dizabilitati de dezvoltare. Organnizatie este foarte activa in Timisoara si desfasoara o serie de proiecte prin care reuseste sa ofere un ajutor real acestor persoane. Discutia pe care am avut-o se concentreaza pe impactul comunicarii asupra proiectelor pe care Pentru Voi le desfasoara.
Diana Cojocar: "A fi un bun specialist in PR presupune disponibilitate permanenta si raspunsuri imediate"
In "Dialog cu È™i despre PR" cu Diana Cojocar, Specialist în RelaÈ›ii Publice în cadrul SCG (Smart Corporation Group), un grup de companii de publicitate care integrează activități complexe din domeniul marketingului, comunicarii si a productiei publicitare.
In "Dialog cu si despre PR" cu Iuliana Balan, Specialist Marketing si PR la Muzeul National al Taranului Roman
Un nou "Dialog cu si despre PR". De data aceasta, am stat de vorba cu Iuliana Balan, Specialist in Marketing si Relatii Publice intr-o institutie cu totul speciala, Muzeul National al Taranauluui Roman.
Iulia Balan este licentiata la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, specializarea franceza-romana si la Academia de Studii Economice, Facultatea de Management, specializarea administratie publica. Are un masterat in Administrarea Afacerilor la Academia de Studii Economice, Facultatea de Management. In timpul anilor de studentie a fost colaborator voluntar la Lectoratul Francez din Universitatea Bucuresti.
Dupa un parcurs academic impresionat, a pornit in aventura comunicarii din pasiune, inspirata de unul dintre cursurile de specialitate pe care le-a urmat in cadrul ASE.
Dialoguri cu si despre PR - Marcela Roman – Responsabil PR ONG Mare Nostrum
Invitata noastra pentru acest interviu este Marcela Roman, Responsabil Relatii publice in cadrul ONG-ului Mare Nostrum. Ii multumim pentru ca a acceptat invitatia si a gasit timp sa ne povesteasca desprea activitatile de comunicare pe le desfasoara in cadrul Mare Nostrum.
Mare Nostrum este, dupa cum am spus, un ONG care militeaza pentru protectia mediului marin din zona Marii Negre. Din 1993 pana astazi organizatia s-a implicat intr-o serie de actiuni care au contribuit semnificativ la imbunatatirea vietii in Marea Neagra. Intr-o astfel de organizatie care lupta pentru o cauza foarte importanta, activitatea de comunicare si relatii pblice este vitala fiecarei actiuni. Vom afla de ce in discutia care urmeaza.
Dialoguri cu si despre PR - Radu Mailat - PR Specialist BITSoftware
Un nou „dialog cu si despre PR” in care am avut placerea sa stam de vorba cu domnul Radu Mailat, Specialist in Relatii Publice in cadrul companiei din domeniul IT, BITSoftware, companie cu peste 18 ani de experienta in domeniu, care a lansat pentru prima data pe piata din Romania solutii ERP si CRM openSource.
Domnul Radu Mailat ne vorbeste despre tranzitia de la profesia de jurnalist la cea de comunicator, cum este sa treci de cealalta parte a „baricadei”, dar si desprea particularitatile pe care le prezinta profesia de Specialist in Relatii Publice in cadrul unei companii din domeniul IT.
Deschidem „Dialogurile cu si despre PR” in 2011 cu un specialist in comunicare, Cristina Albu, PR Manager in cadrul uneia dintre cele mai importante companii de asigurari active pe piata din Romania, dar si pe cea globala.
Avem placerea sa stam de vorba cu Raluca Crisan, consultant in comunicare. Dupa o cariera de sase ani in jurnalism, interlocutoarea noastra de astazi a decis sa actioneze pe cont propriu si sa devina consultant in comunicare. In interviu ne dezvaluie o serie de aspecte interesante despre viata de celalta parte a „bricadei”, despre provocari si meseria de comunicator.
In dialogul de astazi „cu si despre PR”, Cristina Fit, Vicepresedinte PR in cadrul ANOSR (Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania) ne vorbeste depre provocarile, satisfactiile si particularitatile activitatii de comunicare si PR in serviciul unei categorii foarte importante, studentii.
Intr-un mediu tanar si dinamic timpul trece mult mai repede, actiunile trebuie sa fie rapide si complexe astfel incat sa raspunda punctual nevoilor celor reprezentati, dar mai multe aflati mai jos.
Ii multumim Cristinei ca a acceptat invitatia noastra si ii uram „spor la comunicare!”
Avem placerea de a discuta astazi cu Domnul Sorin Oprea care ocupa functia de Director General in cadrul trustului de presa specializat pe domeniul sanatatii, Sanatatea Press Group.
E luni si e timpul pentru un nou „Dialog cu si despre PR”. De aceasta data, doamna Anca Crahmaliuc, Marketing&Communication Manager SIVECO Romania, a avut amabilitatea de a accepta invitatia noastra.
Astazi avem placerea sa stam la un „dialog cu si despre PR” cu Giorgiana Petre, General Manager in cadrul companiei de word of mouth marketing Trender. Am aflat despre importanta comunicarii intr-o astfel de companie precum si despre provocarile pe care le are de infruntat zi de zi un specialist in relatii publice.
Deschidem rubrica de interviuri cu specialisti din domeniul PR-ului si al comunicarii cu Irina Burdusel, Marketing & PR Manager in cadrul companiei GoodSign, care a avut amabilitatea si curajul sa sparga gheata si sa ne impartaseasca impresii, experiente, puncte de vedere, cugetari, tendinte dintr-un domeniu foarte popular, dar in acelasi timp vital in structura oricarei organizatii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro