Prima zi (26 februarie) include o conferinta si sase seminarii ce vor oferi solutii eficiente care ii vor ajuta pe participanti sa genereze rezultate vizibile. Cursurile vor arata in premiera rezultatele celor mai bune campanii din 2013 si noi idei practice de promovare in mediul digital.
Cea de-a doua zi (27 februarie) este dedicata workshop-ului intensiv Digital Marketing Efficiency, in care vor fi prezentate tactici de realizare a strategiilor de marketing digital. Workshop-ul va fi sustinut de Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker, cu peste 15 ani de experienta in digital marketing.
Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international: Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru Jaguar, Heineken, Nintendo; Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com fondatorul agentie care a primit 13 premii internationale si Remco Van Der Beek Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker care a implementat campanii pentru cele mai importante branduri internationale.
Printre specialistii locali ce vor participa la eveniment se numara: Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency, Metromind, Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo; Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image; Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU; Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO; Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania si Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital.
Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati http://www.2014.digitalforum.ro/.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro