Dove a daruit frumusete femeilor din Romania printr o aplicatie unica de Facebook

20 martie 2013
Autor:
dowmedia08

Dove a lansat aplicatia de Facebook ”Daruieste frumusete!”, o initiativa ce reprezinta un pas important in misiunea brandului de a redefini feminitatea si de a da valoare frumusetii naturale, in pofida stereotipurilor de perfectiune. In contextul in care femeile sunt expuse zilnic la publicitatea negativa care le subliniaza slabiciunile si le afecteaza increderea in sine, in prima jumatate a lunii martie, aplicatia a oferit utilizatorilor de Facebook din Romania ocazia de a transmite mesaje pozitive despre frumusete, in detrimentul celor negative.

Aplicatia de Facebook ”Daruieste frumusete!” este prima initiativa de acest fel ce a oferit femeilor din tara noastra sansa unica de a infrumuseta comunicarea in social media. In total s-au inregistrat peste 1,210,824 de utilizatori.

Conform unui studiu Dove*, doar 3% dintre femeile din Romania se caracterizeaza ca fiind frumoase. Astfel, Dove si-a asumat misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere, nu de anxietate.
”Aceasta perioada a lunii martie a fost ocazia ideala prin care Dove a oferit femeilor o noua sursa de inspiratie, pentru a-si atinge potentialul maxim de frumusete. Am ales sa folosim Facebook datorita puterii de influentare si audientei foarte mari a acestei platforme, ce permite ca mesajele pozitive sa atinga un numar extins de femei. Avantajul aplicatiei este ca mesajele pozitive au putut fi raspandite de fiecare utilizator dincolo de reteaua personala de prieteni.” a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

Aplicatia are la baza mecanismul de inlocuire a mesajelor publicitare care pot afecta increderea in sine cu mesaje pozitive prestabilite si foloseste sisteme de licitatie online, utilizate pentru cumpararea spatiilor de publicitate si pe alte site-uri, pentru a creste numarul de mesaje pozitive la care sunt expuse femeile. Persoanele care au accesat aplicatia au putut selecta unul dintre cele opt mesaje predefinite despre frumusete, printre care: ”Fiecare femeie este frumoasa in felul ei”, ”Iubeste-ti corpul, indiferent de varsta!”, ”Frumusetea adevarata vine din interior” sau ”Simte-te bine in pielea ta”. Mesajele au fost afisate in spatiile de publicitate disponibile pe Facebook, in detrimentul reclamelor negative care diminueaza stima de sine.
Cei care au accesat aplicatia au putut vedea in timp real efectul de cascada pe care mesajele l-au avut pe Facebook, aplicatia avand posibilitatea de a contoriza numarul de femei care au avut acces la ele. Programul pilot al acestei initiative, numit Dove AdMakeover, a fost derulat in 2012 in Marea Britanie, Australia si Brazilia. La nivel global, cu ajutorul Dove, au putut fi transmise 41,528,574 de mesaje inspirationale despre frumusete.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea si promovarea aplicatiei Dove ”Daruieste frumusete!” sunt formate din:
Din partea Unilever: Alma Ivanoiu (Senior Brand Manager SKIN), Monica Duta (Jr. Brand Manager Dove woman & masterbrand), Adriana Mironescu (Intern skin category)
Din partea Kubis: Gabriel Gavrilescu (Client Service Director) si Talida Cristea (Senior Account Manager)
Din partea Mindshare: Aura Covasa (Account Director)
Din partea IMAGE PR: Andra Gherasim (Senior Account Executive)

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, Septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania. Cifra a fost reconfirmata si in 2013, in urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook la inceputul lunii martie, la care au raspuns 2,654 de persoane.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram