Incepand cu luna iunie a acestui an, grupul de companii MVcom, specializat in publicitatea neconventionala si campanii cross-media, adauga in portofoliu o noua entitate. Dr.Like, shop de creatie si productie, specializat pe zona de comunicare on-line, completeaza astfel potentialul grupului de companii in realizarea de propuneri si strategii integrate din sfera neconventionalului.
Cu o vechime de peste 1 an pe piata, Dr.Like va prelua componenta de comunicarea online a clientilor existenti ai MVcom, asigurand un mix intre campaniile outdoor, multisenzoriale si partea de online. De asemenea noua reteta MVcom prescrisa de Dr. Like promite efecte surprinzatoare si inedite si se bazeaza pe neconventional.
Odata cu aceasta preluare, paleta de servicii a MVcom se diversifica si mai mult, compania putand acum sa realizeze campanii integrate outdoor – mobile – QRcodes, administrare conturi de Facebook pentru clientii sai, precum si transpunerea online a mesajelor de pe outdoor sau chiar productia de jingle-uri si melodii pentru spoturi publicitare radio si TV.
In spatele Dr.Like se afla Andrei Hategan, cu o experienta de peste 2 ani ca senior copywriter la MRM Worldwide Romania, divizia de online a McCann Erickson Bucuresti, unde a lucrat pe conturi online ale Coca-Cola, Vodafone, Microsoft, Nescafe, UPC, Toshiba, Opel, Golden Brau si multe altele.
“Challenge-ul va fi sa gasim solutii de a integra campaniile outdoor, vizual-olfactive, vizual-tactile sau chiar multisenzoriale pe online. Atunci cand vom initia o campanie vom sti cu siguranta ca nu ne ramane nici un segment media neacoperit, in afara de cele mainstream, radio si TV. Colaborarea Dr.Like cu MVcom e veche, acum doar am oficializat o relatie”, declara Andrei Hategan, Managing Partner Dr.Like.
“Andrei este un artist, un artist de care aveam nevoie pentru a fi si mai NECONVENTIONALI. Cu toate ca business-ul nostru nu pare sa aiba pana in acest moment legatura cu online-ul, am vazut intotdeauna Internetul ca pe o coloana vertebrala pentru tot ceea ce inseamna Media. Avem un mare respect pentru Social Media si credem in potentialul inca neexploatat al telefoanelor mobile, cu-atat mai mult cu cat ele devin din ce in ce mai SMART. Ca sa va dam o mostra a viziunii noastre optimiste, cu ajutorul Dr. Like vom vinde in viitorul apropiat campanii vizual-olfactive care vor purta imediat consumatorul in Social Media, gratie SmartPhone-ului. Avem in plan, dupa cum vedeti lucruri marete. Proiectele Speciale sunt la mare cautare si pe timp de Criza, cu o singura conditie, anume sa aiba bugete rezonabile” declara Marian Costache Managing Partner MVcom.
Printre brandurile promovate in ultimul an de MVcom se numara EuroGSM, Ciuc Radler, Rexona, Axe, Kaufland, Billa, Cora, Golden Brau, Mega Image, Deichmann, Takko, Lidl, Maritimo Shopping Center, Plaza Romania, Vodafone, Orange, Bucegi, Dacia, Metro, McDonald’s, Selgros, X-Factor etc..
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro