Durex te încurajează să trăiești mai intens actul sexual și lansează prezervativul fără latex, pentru ca tu să simți fiecare atingere mai intens ca niciodată. Noua generație de prezervative Real Feel este realizată dintr-un material special care ajută la creșterea sensibilității și oferă senzația de atingere naturală. Durex a dezvoltat acest material pentru a crește sensibilitatea și intimitatea în cuplu, maximizând astfel plăcerea ambilor parteneri și îmbunătățind viața sexuală.
De altfel, un studiu realizat în SUA* dezvăluie că oamenii au în vedere 3 beneficii atunci când își aleg prezervativul: calitatea superioară, încrederea în brand și senzația oferită, care trebuie să fie cât mai aproape de cea naturală. Mai mult decât atât, sensibilitatea scăzută este printre cele mai mari neplăceri sesizate de cei care folosesc prezervativ. Conform unui studiu realizat recent de Durex**, 71% dintre respondenți sunt de acord că noul produs oferă o senzație naturală.
Viața sexuală este unul dintre cele mai importante aspecte din viața noastră, 83% dintre cei intervievați confirmă că o viață sexuală satisfăcătoare îi ajută să aibă un stil de viață mai bun, menținându-le starea de bine și sănătatea***.
Durex consideră că nimic nu ar trebui să stea în calea unei vieți sexuale extraordinare și de aceea continuă să dezvolte produse care contribuie semnificativ la îmbunătățirea vieții sexuale.
###
Brandul Durex aparține portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanică ale cărei produse se comercializează în peste 180 de țări. Durex este marca de prezervative numărul 1 în lume și în România, cu o experiență de peste 85 de ani în dezvoltarea de produse de înaltă calitate și inovatoare destinate îmbunătățirii vieții sexuale. Durex are o gamă variată de prezervative și lubrifianți și are ca misiune nu doar contracepția, dar și oferirea unei experiențe sexuale unice. Datorită poziției de lider pe piață și inovației continue aduse, Durex se bucură de încrederea consumatorilor din întreaga lume în privința siguranței și calității..
* Source: U&A 2007; Weighted Base 4,077; Australia (475); France (596); Germany (576); Italy (777); Netherlands (459); UK (1,194)
** Durex Study – 958 de respondenți din Italia & UK
*** TGI data, UK, March 2013
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro