“PROFI te premiaza!” editia 2012 a declansat atat entuziasmul institutiilor scolare, cat si o concurenta puternica intre ele, aspect reflectat de numarul impresionant de voturi inregistrate: 1.294.271 de tichete inscrise si 142.528.412 de puncte acordate la nivel national.
“Am lansat campania “PROFI te premiaza!” din dorinta de a sprijini comunitatile in care suntem prezenti zi de zi prin magazinele noastre”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al companiei PROFI Rom Food. “Avem convingerea ca cele 3632 calculatoare si 226 de videproiectoare donate scolilor in acesti doi ani an sporesc sansele unui viitor de succes pentru cateva sute de mii de copiii care locuiesc si se formeaza in vecinatatea magazinelor noastre”.
Campania de responsabilitate sociala “Profi te premiaza!” s-a desfasurat si in acest an in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, in perioada 13 august-15 noiembrie; fiecare dintre cele 126 de magazine PROFI existente la momentul lansarii ei a decernat cate un premiu intai (o retea compusa din 15 netbook-uri, un laptop si un router WiFi) si un premiu doi (un videoproiector).
Numele unitatilor castigatoare a fost decis prin vot de catre cei care frecventeaza magazinele PROFI si, in premiera, campania din acest an a inclus o caravana nationala care a permis scolilor sa demonstreze talentele si abilitatile elevilor lor, in incercarea de a obtine voturile cat mai multor sustinatori.
Campania “Profi te premiaza!” este sustinuta de Pepsi, Caroli, Gradina Bunicii, Lowi, Henkel, P&G, Primola, Magura, Kandia, Kremita, Autentic Rom, 7Days, Star, Lays, Giusto, Borsec, Baneasa, FrieslandCampina, Banat Bun, Cris-Tim, Colgate, Coseli, Olympic, Perfetti, Doncafe, Agrirom, Elgeka Ferfelis, Scandia Food, Unilver, CIA Aboliv, Aqua Carpatica, Defne Merve, Intel, Vodafone.
Parteneri media: Libertatea, Libertatea pentru Femei, Libertatea de Duminica, Bravo Girl, Avantaje.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro