Magazinul online Oktal.ro si-a completat oferta cu noi categorii de produse, electrocasnicele mari fiind disponibile cu livrare rapida oriunde in Romania. Consacrat deja in categoria magazinelor cu profil IT&C, Oktal.ro isi propune sa ajunga in 2014 intre primele 5 magazine online si pe categoria electrocasnicelor mari, in ceea ce priveste volumul de vanzari online.
"Tot mai multi clienti ne-au intrebat in ultima perioada de ce nu avem in oferta si electrocasnice mari. Am studiat piata si am decis sa ne extindem in aceasta zona, considerand ca putem fi competitivi si pe noua categorie de produse. Am constatat ca, atunci cand un client este multumit de o achizitie, isi doreste sa cumpere din acelasi loc si alte produse, asteptandu-se sa gaseasca si categorii adiacente. Magazinele specializate pierd teren, clientii isi doresc diversitate, vor cat mai mult in acelasi loc, de aceea magazinele mari si mall-urile sunt avantajate in retail", a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro.
Aparate frigorifice, masini de spalat rufe si masini de spalat vase, uscatoare de rufe, aragazuri, plite, cuptoare si alte produse incorporabile - toate pot fi cumparate in prezent de pe Oktal.ro. La doar o luna de la introducerea acestora in oferta magazinului, vanzarile inregistrate au depasit estimarile. "Desi nu am comunicat pana acum noile game de produse, clientii nostri le-au identificat usor pe site, iar numarul de comenzi ne-a depasit asteptarile initiale. Cel mai mare succes este reprezentat de vanzarile de electrocasnice incorporabile, tot mai multe persoane alegand cuptoare si plite in locul aragazurilor", a subliniat Dan Dumitrescu.
Oktal.ro si-a propus sa ofere spre vanzare electrocasnice din toate categoriile de pret, cautand sa ofere preturi foarte bune si la aparatele de top. "Ca si la smartphone-uri spre exemplu, am avut o placuta surpriza sa observam ca paginile aparatelor frigorifice mai scumpe, cu preturi de peste 2500 lei, sunt printre cele mai vizitate in categorie. Romanii isi doresc produse de calitate superioara, dar si design ultra-modern, iar aparatul frigorific este unul dintre cele mai importante electrocasnice in casa. Modelele de top rivalizeaza cu gadgeturile IT&C in privinta functiilor inovative si a designului deosebit de atractiv", a mai spus reprezentantul Oktal.ro.
Pentru ca se apropie perioada Sarbatorilor de iarna, iar noiembrie si decembrie sunt luni in care consumul creste semnificativ, Oktal.ro isi propune sa includa in promotii cat mai multe produse din categoria electrocasnicelor mari. Cresterea generala a magazinului va fi de acum inainte bazata si pe aceasta noua categorie. Oktal.ro va continua sa isi diversifice gama de produse, in functie de cerintele clientilor si de studiile de piata realizate. Piata de retail se misca inca slab, datorita conditiilor economice neprielnice, insa asteptarile sunt pozitive pentru 2014.
Pentru ultimul trimestru din 2013, Oktal.ro asteapta o crestere de 30% a vanzarilor fata de aceeasi perioada din 2012. Evident, Black Friday va fi si anul acesta un motor de crestere, reprezentantii magazinului asteptandu-se ca acest eveniment de retail sa fie cu adevarat grandios in 2013. Tot mai multe persoane au aflat despre Black Friday, deci tot mai multi potentiali clienti au fost "activati".
In cei 14 ani de activitate, Oktal.ro a cautat sa fie un formator al pietei, devenind membru fondator al Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO) si participand activ la educarea consumatorilor. Oktal.ro garanteaza satisfactia prin promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul, in maxim 30 de zile de la achizitie, doreste sa returneze un laptop sau netbook, nemultumit de performantele acestuia - proces rapid si usor, fara penalitati si fara necesitatea invocarii unui motiv. De asemenea, Oktal.ro ofera "E-Service", un program complet gratuit care ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp si bani.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro