Grupul Electrolux a castigat premiul Plus X pentru „Cel mai inovator brand al anului.” Acesta este cel mai important premiu al competitiei Plus X, o distinctie oferita brandurilor cu cele mai multe realizari in categoriile inovatiei, calitatii, designului, usurintei in utilizare, functionalitatii, ergonomiei si ecologiei, din cadrul unui sector de produse.
Trei produse Electrolux au primit premiul Plus X pentru Produsul Anului: aspiratorul Ergorapido, Gama Creative Collection si fierul de calcat cu abur precision4safety. Acest premiu este acordat produselor care primesc mai multe aprecieri in categorii individuale decat alte produse cu caracteristici comparabile. UltraOne, Rapido si Èspria au primit, de asemenea, aprecieri. O apreciere semnifica o recomandare de cumparare a produsului, venita din partea Plus X.
Despre Premiul Plus X
Premiul Plus X este cea mai mare competitie de tehnologie, sport si lifestyle din lume. Cu un juriu independent, format din 25 de membri din industrii diferite si cu 22 de parteneri cu o vasta experienta, competitia beneficiaza de o investitie de marketing de peste 25 de milioane de euro. Aprecierile Plus X sunt oferite produselor care, conform evaluarii juriului, poseda cel putin un factor „Plus X”.
Premiile sunt oferite acelor produse ce prezinta tehnologii noi si inovatoare, design deosebit si inteligent si sisteme de operare usor de utilizat. Criterii precum caracteristicile ergonomice si ecologice remarcabile, alaturi de utilizarea unor materiale de inalta calitate, converg catre produse sustenabile, cu o valoare durabila si sunt, de asemenea, onorate de catre Plus X. Competitia a fost creata ca un instrument de marketing pentru branduri si a ajuns, in 2014, la a unsprezecea editie.
Produse din 24 de industrii diferite ale tehnologiei, sportului si lifestyle-ului pot obtine distinctii in cadrul competitiei Plus X.
***
Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic, dezvoltate in colaborare cu utilizatorii profesionisti si gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorului. Compania ofera solutii inovatoare, proiectate cu grija, atat pentru uzul casnic, cat si pentru cel profesional - produse precum frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, aspiratoare, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici. Sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire si Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde in fiecare an mai mult de 50 de milioane de produse clientilor din pese 150 de piete. In 2013 Electrolux a inregistrat vanzari de circa 12.6 miliarde de euro, avand 61.000 de angajati.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro